שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



דתיות גאות
ברוכות הבאות לביתן של הלסביות הדתיות. הבית נועד לאפשר מפגש, תמיכה, דיון ויצירהבין נשים דתיות שאוהבות ומתאהבות בנשים.יש בו מקום לכל מי שמרגישה שייכת - הכנסו, הדלת פתוחה...
חדשה כאן ובכלל ומאד מבובלת


חדשה כאן ובכלל ומאד מבובלת
פורסם לפני 3324 ימים     מאת באה מכאב     סה"כ תגובות: 14     תגובה אחרונה לפני: 3312 ימים

שלום, כולן.
אני אשה חרדית, נשואה +++, ולאחרונה נוצר קשר ביני לבין אישה. לא חשבתי עד לחודשים האחרונים על האפשרות שאני לסבית, למרות שאני חווה קשיים מכאיבים מאד במשך כל חיי הנישואין שלי.
אני מרגישה מוטרפת ממה שקורה לי. לראשונה בחיי אני מאוהבת! בעוצמה. בסערה... האהבה הזאת הגיעה אלי בלי שחיפשתי אותה, אבל פתאום היתה לי חוויה של להיות עם הגוף ושזה יהיה עדין ועטוף ואוהב. תמיד היה שם בשבילי כל כך הרבה כאב וגועל ופחד ושנאה ודחיה וכעס ואשמה. למרות שהאיש שלי הוא אדם עדין ומקסים ואוהב אותי מאד. אבל אני לא אוהבת אותו! כמה שאני לא מנסה, אני מעריכה אותו והוא יקר לי מאד ואני חייבת לו המון, אבל אני לא אוהבת אותו, ואני נגעלת מהגוף..
אני לא יודעת מה לעשות, אני לא יכולה לדבר על זה עם איש בעולם, כי אני בטוחה שכולם פשוט ירגמו אותי. המשפחה שלי לא תקבל את זה, אף חברה שלי לא תקבל את זה. אני פוחדת, אני כאובה. אני מתגעגעת אליה כל כך! ואני אפילו לא יודעת איך לברר אם זה באמת מה שזה. איך יודעים האם אני לסבית?!
אני מרגישה שהאהבה החדשה הזאת היא משהו שחיפשת כל חיי, שהנשמות שלנו שייכות זו לזו. היא אישה חילונית, והיא מוכנה לכל אפשרות שתתפתח ביננו, אבל הדילמה היא שלי. אני לא מסוגלת לבגוד, אני לא יכולה לחיות בשקר, ואני מרגישה שלוותר על הגילוי החדש הזה ועל השמחה והאור הזה שנכנס פעם ראשונה לחיים שלי, זה כמו לוותר על החיים עצמם. זה כמו להתייאש מהאפשרות שאלוקים בכלל שם אהבה בעולם הזה, בכלל שם כאן אור. כל החיים שלי אני בתוך כאב ומחפשת אור, מחפשת את אהבת השם, את הטוב שאולי מוסתר איפשהו, את החיות. ועכשיו מצאתי אותם, רק כדי לוותר על זה? כי זה לא מתאים למציאות?! שתלך המציאות! אני רוצה לחיות כשכבר יש לי סופסוף הזדמנות לזה!
סליחה על השיטפון, אני נסערת ואני כל כך לבד..
ותודה על ההקשבה.

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך




המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1250)