שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



דתיות גאות
ברוכות הבאות לביתן של הלסביות הדתיות. הבית נועד לאפשר מפגש, תמיכה, דיון ויצירהבין נשים דתיות שאוהבות ומתאהבות בנשים.יש בו מקום לכל מי שמרגישה שייכת - הכנסו, הדלת פתוחה...
לבד


לבד
פורסם לפני 4243 ימים     מאת חרדית ביישנית     סה"כ תגובות: 9     תגובה אחרונה לפני: 4237 ימים

שלום לכן :)

מכתב מהלב של לסבית חרדית.
אני לסבית חרדית בת 19 וחצי. גיל קצת צעיר אבל אני מאוד בוגרת בנפשי ורוחי.אני מודעת לעצמי כבר מספיק זמן כדי להיות בטוחה במי אני, ומה אני רוצה.
אבל העולם הזה, החרדי שבו אני חייה (ולא רוצה לשנות). כ"כ בעל קושי לקבל את השונה, ולא משנה באיזה מובן. אז בעניין לסביות הם בכלל משתגעים ומתפגרים במקום.
כל הזמן אני מרגישה לבד.
כאילו אני היחידה בעולם לסבית, (לפחות בעולם שלי)
וזה מתסכל ומחרפן אותי.
אז בהתחלה כשהבנתי מי אני ומה אני רוצה בוודאות. הייתי רואה סרטים על לסבית, ראיונות, מאמרים, מכתבים. כל מה שאפשר כדי להרגיש לא לבד, (למרות שאני יודעת בוודאות שאני לא, ויש גם הרבה חרדיות).
כל בנאדם בחיים שלו רוצה בחברתו אנשים שמזדהים איתו, שהם בראש שלו. וכך גם אני.
מעגל החברים שלי מאוד מצומצם, ככה זה בעולם החרדי שכל אחת הולכת לסמינר מכירה עוד לפחות 100 בנות חדשות רק מהמגמה שלה, וזה מספיק כדי לשכוח את החברות הישנות, ובמיוחד קשה לשמור על קשר, כי זה לא כמו אצל חילוניים ודתיים שיש פייסבוק אז קל לשמור על קשר.
אני לומדת מקצוע חדש בעולם החרדי, עיצוב תעשייתי. ויש אותו רק מכללה חרדית אחת.ומן הסתם מגמה חדשה אין הרבה תלמידים אני רק מחזור ג' ויש לנו רק 25-30 בנות בכל המגמה!
ויותר מחצי מבוגרת נשואות עם ילדים.
ככה שזה לא בדיוק מעגל חברתי מספק, במיוחד כי אנחנו לומדות 3 ימים נפרדים בשבוע, אז אין זמן לביסוס הקשר.וזה בקשר החברתי הרגיל ואפילו לא הלסבי.
אני לא סוג של מועדונים/ברים וכזה. גם חרדית וגם ביישנית, זה לא ילך שם.
אני חברה ב"בת קול" חשבתי שזה יעזור לי עם ההזדהות עם עוד כמוני וכו' אבל לא. הקבוצה שבה אני נמצאת נפגשת פעם בהמון זמן 3 חודשים לאיזה שעתיים, וזה לא מספיק ואין שום קשר אחת עם השנייה.
אולי קצת חפרתי כאן אבל זה נראה המקום היחיד שאני יכולה לומר מה שאני רוצה ומרגישה.
אם יש כאן עוד חרדיות או דתיות שמרגישות כמוני, אתן יכולות ליצור איתי קשר במייל: 5566778899000@WALLA.CO.IL שמי צביה.
בשניים ויותר, זה תמיד יותר קל!




אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך




המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0469)