שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



דתיות גאות
ברוכות הבאות לביתן של הלסביות הדתיות. הבית נועד לאפשר מפגש, תמיכה, דיון ויצירהבין נשים דתיות שאוהבות ומתאהבות בנשים.יש בו מקום לכל מי שמרגישה שייכת - הכנסו, הדלת פתוחה...
אז מה עושים?


אז מה עושים?
פורסם לפני 4687 ימים     מאת סתם_מישהי     סה"כ תגובות: 8     תגובה אחרונה לפני: 4686 ימים

אז עברו כבר 5 שנים של תהליך של קבלה עצמית. עברו ימים על גבי ימים של הכחשה, של ניסיון להעלים את זה, להדחיק, לא להגיד (לעצמי) ולא להזכיר אפילו את המילה "לסבית"- שהמילה הזאת לא תהפוך לחלק ממני.
ופתאום, למדתי לקבל את זה. כן, יש בי את החלק הזה. עדיין לא בטוחה שזה באמת מי שאני, עדיין לא יודעת אם אני אכן נמשכת רק לנשים, ואולי גם לגברים. לא בטוחה עדיין במשהו שהוא מוחלט לגביי. אבל מה שאני כן יודעת זה שאני נמשכת לנשים. מקבלת את זה בעצמי, ואפילו לפעמים קצת נהנית מהפרפרים האלו שקיימים וחיים ומרטיטים אותי כשאני חושבת שאני מתאהבת, בבחורה.
הציפייה שלי היתה שברגע שאני אקבל את זה בעצמי אני אהיה הרבה יותר רגועה, הרבה יותר שלווה, שאשלים עם זה, עם עצמי, עם מי שברא אותי ככה.
וזה באמת קרה.
הגעתי לפיוס מסוים. לא מפחדת להכיר בזה. לא מדחיקה את זה יותר.

אבל מה שהכי מפחיד בכל העסק הזה זה שאני יודעת, ואפילו בטוחה שאני לא אצליח באמת לממש את זה.
כן, אני נמצאת לפעמים בקשרים עם בחורות. איכשהו אלוהים מתעקש לזמן לי יותר נשים מאשר גברים לחיים, ואני מתעקשת לכעוס על זה, ובתוך תוכי להגיד לו תודה על זה. במקביל.
ולמרות שככל שהזמן עובר ואני יותר בטוחה שזה חלק (אולי הכי יציב) שהוא ברור לי, אני גם מבינה שאני לא אחיה ככה. אז איך חיים עם הידיעה שאת הדבר הכי יציב וברור לי בחיים- אני לא אצליח לממש.
איך שמים את זה בצד?
איך חיים לא בשקר, אלא עם האמת הכי מוחלטת- ובכל זאת, לא מממשים?

אני יודעת מה כולכן (אם לא רובכן) תגידו. שזאת בחירה שלי, ושאני יכולה להחליט כן לחיות ככה, ושהאומץ והפחדים הם אלו שמכתיבים לי כרגע את ההחלטות, אבל זה לא ככה.
אני באמת, אבל באמת לא אחיה ככה.
לפחות לא בצורה הנורמאלית.

לפעמים הייתי מעדיפה להמשיך להלחם בזה. להמשיך להתכחש. למרות הכל.
אבל אני לא מסוגלת להמשיך לשקר לעצמי. אז החלטתי להיות אמיתית.
אבל עכשיו מה?

איך חיים עם אמת שיודעים שלא תתפוס מקום בחיים שלי?


אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך




המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0625)