שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



דתיות גאות
ברוכות הבאות לביתן של הלסביות הדתיות. הבית נועד לאפשר מפגש, תמיכה, דיון ויצירהבין נשים דתיות שאוהבות ומתאהבות בנשים.יש בו מקום לכל מי שמרגישה שייכת - הכנסו, הדלת פתוחה...
איפה הן הבחורות ההן? או ענייני הארונות.


איפה הן הבחורות ההן? או ענייני הארונות.
פורסם לפני 5191 ימים     מאת alla_alla     סה"כ תגובות: 14     תגובה אחרונה לפני: 5183 ימים

שקלתי להכריז על תחרות "בוץ' העשור" (פרס ראשון - עוגת תפוחים מעשה ידיי, אומרים שהיא ממש שווה. ניתן להחליף באופציה יותר בריאותית - שעועית ירוקה שהיא שוס). אבל אני אלך על שיטת השיווק של טום סויאר ("תהלל את התהליך כהנאה/כבוד ולא כעבודה קשה, ותקבל עובדים חינם". השיטה נוסתה בהצלחה במספר מושבים בצפון, ע"ע קטיף פירות יער). אז, תשמעו, זה ממש ממש כיף להרכיב רהיטים, שלא לדבר על לחדש/לצבוע אותם. תשאלו את נעמונת, את פוליטאה ושתחיה, ועוד מספר כאלה שהיו חברותיי הטובות ביותר, לפני שגרמתי להן להבריג רגליים לשולחנות של איקאה ולקדוח בקירות (ומאז נעלמו עקבותיהן).
בקיצור, יש לי ארון. חצי מורכב ושוכב על בטנו. איך הבאתי אותו הביתה ואיך הרכבנו את החצי, יסופר בספר דברי הימים. אבל עכשיו הוא זקוק לסיום הרכבה, העמדה על הרגליים ויחס. זה לא אמור לקחת יותר מחצי שעה, למי שמבין. שעה, למי שלא. אני מבינה קצת. אבל לבד אני לא יכולה פיזית לעשות את זה. האם מכל הפמיניסטיות פה (להוציא את אלהR הפמיניסטית שלא כשירה להרים ארונות) לא תימצא מי שתושיע אותי (חד-הורית טריה אם לילדים רבים ושלל סופרלטיבים פולניים אחרים) ואת הזוגיות שלי עם הארון? אני והוא נמצאים בדירתי החדשה באזור מתנחל דרומה לירושלים, כרבע שעה נסיעה ברכב מאזור הלסביות הירושלמיות. אין צורך בידע מוקדם בהרכבת ארונות. הקפה והמשהו-לצדו עליי. בואו בהמוניכן!

נ.ב. פוליטאה ושתחיה מתבקשות לא להתנדב, עשיתן הרבה יותר מדי עד עכשיו, תנו גם לבנות אחרות ליהנות!
נ.ב. 2 - שלא ישתמע מכל הנאמר למעלה שיש לי משהו נגד המין הגברי. נהפוך הוא, אני מעריכה ואף מעריצה אותם יותר ויותר, ככל שאני נאלצת לסחוב לבד (או יחד עם חברותיי השבריריות) רהיטים ולתלות מדפים. אבל חשבתי שאם אפרסם מודעה נוסח "דרוש גבר חזק. לשעה" יגרשו אותי מהישוב שטרם נכנסתי לגור בו ממש. מאידך, אם למישהי יש אח/גיס/בן דודה עם לב רחב וידיים לא שמאליות במיוחד באזור הרלוונטי, והיא יכולה לסנג'ר אותו, גם הוא יקבל קפה ועוגה ותודה והערצה אין קץ. אנחנו לא סקסיסטיים, הארון ואני. הוא, בעצם, בקושי פמיניסט, ואם ימשיך לשכב על הבטן, כאבן שאין לה הופכין, אני חוששת שיהפוך למיזנטרופ בכללי.

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך




המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1411)