שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



דתיות גאות
ברוכות הבאות לביתן של הלסביות הדתיות. הבית נועד לאפשר מפגש, תמיכה, דיון ויצירהבין נשים דתיות שאוהבות ומתאהבות בנשים.יש בו מקום לכל מי שמרגישה שייכת - הכנסו, הדלת פתוחה...
החורף מבושש לבוא...


החורף מבושש לבוא...
פורסם לפני 2286 ימים     מאת רזיאל     סה"כ תגובות: 1     תגובה אחרונה לפני: 2286 ימים

והגוף מבקש לנוח מכל המירוץ...
להכנס למיטה החמה עם הפוך המפנק...ו...כן ,גם יש את הכיף הגדול בסרט המשפחתי בליל גשם...ריח מרק מהביל על הכיריים..האש מבצבצת באח...אורחים קופצים...גיטרות נשלפות מוזיקה...ובחוץ רעש טיפות הגשם...ולפעמים אפילו ימי שלג בהם אני חיה בתוך אגדה כמה ימים...אבל עדיין הפוך המפנק במיטה ..להתכרבל איתה כשבחוץ רעמים וברקים..חלום רחוק.בלתי אפשרי..כואב..ועכשיו החורף המבושש לבוא אולי אולי הוא סוג של נחמה בשבילי..
אין את הצורך השורף להתכרבל איתה כל לילה במיטה...
כלומר יש אבל פחות..כי אין רעמים וברקים וסופה בחוץ...וזה אחרת כשיש אשה מוחשית ואפשרית לאהוב ולא איזה פנטזיה..זה כל כך אחרת..אני כל כך מבינה מחדש על מה ויתרתי...איזה עוצמות של תשוקה אהבה ונתינה הדדית..בלי אגו קנאה או תחרותיות...ממקום טהור ונקי של אהבה...שיח אחר...ועכשיו מה שנותר לנו זה לאהוב אחת את השנייה מרחוק..אז מי אמר שאי אפשר לאהוב בלי לגעת..להרגיש את ליבה הכי קרוב אלי..גם אם פיסית היא כל כך רחוקה..
אבל עדיין...זכרון ריח הגשם הראשון מהדהד בי כמיהה עמוקה ..לשפע..לברכה..לאל חי.. ייפתח אוצרות שמים..ישב רוחו ייזלו מים...
כאדמה יבשה וסדוקה צמאה למים כך אני מתגעגעת אליך לחיבוק שלך אהובתי..למגע שפתותייך על שפתיי..על צווארי..על כל גופי המשתוקק..לחום שבוקע ממך וממני אלייך..לחיבור האינסופי הזה שלא רוצה להיגמר לעולם..

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך




המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0938)