שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



מדריך למשתמשי הפורום חיפוש בפורום כללי פורום טלנובלות ימי הולדת כמה פרקים יש לפורום בנענע

פינוקי עד פרק 12


פינוקי עד פרק 12
פורסם לפני 3168 ימים     מאת EVGLEV     סה"כ תגובות: 39     תגובה אחרונה לפני: 3123 ימים

אז האסון של הראשי גדול כבאים נכנסו למקום לאחר הטעיה שיש שם אנשים ונלכדו שם ומפקד הצוות לא נמצאה גופתו והוא הואשם בהאשמה כפולה שגם הוביל את אנשיו לסיכון שווא וגם ברח והשאיר את הצוות למות.

עיתונאית התנקלה למשפחה ששני הילדים הגנו על האב שלא היה מסוגל לכך. הבן הצעיר סיפר איך הוא מודע לכל הצרכים של צוות הכבאים שלו ומכיר אותם היטב ודיקלם את הידע של אביו כדי להוכיח שזה לא האופי שלו, אבל לכתבת זה לא הספיק כי הסתבר שמישהו עם תסמונת פינוקיו תסמונת שגורמת לאנשים לשהק כשהם משקרים ולכן אמין יותר ראה את אביו כבכיול ולכן היא התעקשה על כך שהאבא מתחבא.

האימא בחרה לקחת את בנה הקטן אל אביו או זה מה שהיא אמרה לו אך למעשה התאבדה וחשבה וחשבו שעם בנה, אך הילד נמצא על ידי זקן שהאמין שזה בנו המנוח שחזר מהמתים בצורת ילד ואימץ אותו בצורה חוקית. הכתבת הזניחה את המשפחה ובעלה התגרש ולקח את ביתם אליה, האח הקטן שזכה לשם הבן צ'ל פו גילה את האח והאחיינית שלו כביכול וגם הם נחשפו אליו. הבת העריצה את אימה הכתבת והילד חיבב את הילדה עד שגילה שאימה היא הכתבת שהרסה את משפחתו והתחיל ביחס מנוכר כלפיה, אך למעשה ניסה להתכחש לרגשותיו כלפיה.

צ'ל פה ואין הא החליטו להפוך יחד לכתבים לאחר שאימה הכתב של אין הא השפילה אותה שפינוקיו לא יכול להיות כתב והוא תמך בה כשגילתה שהמסורונים ששלחה לא הגיעו לאימה שאדישה כלפיה וקנאית רק לעבודתה. בראיון שלהם נחשף לאחר 13 שנה המקרה של אביו והוא גם גילה שאביו נמצא מת וגופתו נעלמה מהעין של האחרים וחשף את אין הא כבעלת תסמונת פינוקיו.

האח הגדול במקרה שמע שיחה בין אנשים על איך הם הפלילו את אביו כשהם הובילו אותו להסתכן לשווא ולאחר שגופת אביו נמצאת והוא קבר אותה ורצח את זה ששיקר כשהוא סוגר אותו בבור כדי שגופתו לא תמצא והוא יוכפש ויואשם ברצח שותפיו ואכן שני חבריו נרצחה בהרעלה שהוסבתה כשריפה לכאורה בגלל חוב כלפי הנעדר. צ'ה פה נתקל במקרה באחיו כשנתקל במכוניתו והיה צריך לשלם על הפנצ'ר ובהמשך ככתב לעניין השריפה וההרעלה ובמקרה גילה את שמו וגם שייתכן והוא הפך לרוצח.

האח הגדול הציל ילד מתאונת משאית והפך לגיבור לאומי שהציל ילד וזכה לתהילה וגם נחשפה חפותו של אביו, ומי שהובילה זאת, זאת אותה הכתבת. אך אחד מעמיתיה סיפר לביתה שגוייסה לעבוד אצלה כבעלת תסמונת פינוקיו כדי ליצור תדמית של אמינים בעקבות הסקרים שהערוץ הזה לא אמין, והיא גילתה איך אימה הרסה משפחה והסתבר שזה לא הסתכם בכך, האח הגדול הלך להתראיין אצלה כדי להגן על אביו, והיא התעקשה על שלה ובהמשך הוא שמע אותה שהיא רוצה לצטט רק את הקטע בו הוא אומר שהוא רוצה שאביו יהיה אח גם אם הוא אשם, בעוד האח התכוון שאין סיכוי שאביו חי ומתחבא למרות שהיה רוצה להאמין בכך, אבל אין תקווה כזאת והוא התעמת עם העיתונאית והגיב באלימות ונעצר בתחנת המשטרה בדיוק ביום ההתאבדות של אימו ולפיכך כך היא לא רק רצחה את האופי של אביו אלא גרמה לכך שהוא לא יהיה כדי להציל את אימו ואחיו.

בעוד היא מזדזעת מאימה היא מצאה נעל שדומה לנעל שראתה אצל הדוד וגילתה שהדוד שלה הוא האח הצעיר והוא הודה בכך וסיפר לה את סיפורו. הוא נמנע מלחשוף את עצמו בפניו אחיו בגל האשמה של אחיו ברצח. בעוד הכתבת נתנה רעיון על אימפקט שסיפרה שאנשים נמשכים לדברים שליליים וביתה הביכה אותה ושאלה אותה על הרס המשפחה בכתבה שלה והיא אמרה שהיא לא אחראית וצ'ה אין אמרה שהיא מבינה אך שיהקה ואז הטיחה באימה את כל העוול שגרמה והיא טענה שהכול באשמת העד עם תסמונת פינוקיו והיא הטיחה את דברי צ'ל פו על איך שכתבים ופינוקיו צריכים להיזכר כפליים איך כל מה שהם אומרים נחשב לאמת.

צ'ל פו הבין שאחיו עומד להתנקם בכתבת וגם בביתה והוא אכן תקף אותה ודרש לדעת איך היא יודעת פרטים על משפחתו וצ'ל פו הציל אותה וסיפר לאחיו שהוא אחיו. האח סירב להאמין ואז הוא הזכיר לו את ההבטחה שהאבא יחזור ויטהר את שמו והאחים נפגשו שוב והשלימו פערים. האח ביקש ממנו לחיות כצ'ל פו ולא לחשוף את הקשר והוא שאל לה והאח אמר שהוא יודע אך צ'ל פו הוציא ממנו את ההאשמה ברצח.

העיתונאי שהנחה את השעשועון בו צ'ל פו הפסיד בכוונה כדי לא לחזור שוב וגילה לו את סיפורו את אישור החשד לגבי אחיו והוא ביקש זמן לשכנע אותו להסגיר את עצמו ולספר על העוול. הוא הלך לשכנע את אחיו והאשים אותו שלא היה כדי למנוע מאימו לעשות את זה ואז הוא סיפר שהלך לכתבת ושבילה את הלילה במעצר ואז צ'ל פו מרגיש אשם שאילו חיפש את אחיו ולא משכנע את עצמו שהוא נטש אותם גם היה איתו והוא היה יודע שלא איבד את כל משפחתו וגם היה יכול לעצור אותו מביצוע רצח. הוא מבטיח לנקום במקומו ומבקש ממנו לעצור, אך האח לא מאמין ביכולתו.

צ'ה אין שהייתה שיכורה שמעה מצ'ל פו את הכאב שלו שבגללה לא יכל לנקום ושונא את עצמו על כך וכשנזכרה בכך ובכך שהוא מאשים את עצמו שהיה לו נוח איתה, עם אביה ועם אביו והוא נשאר איתם בלי לחפש את אחיו, תוך שכנוע עצמי שהוא נטש אותם, באה בעצמה והציעה לו להיפרד כדי שיוכל לתת מאבק ראוי לאימה.

היה נראה שהאח הגדול עומד לרצוח את הכתבת בשידור חי, לא הייתה לו כוונה להסתיר את פשעיו. אבל אז צ'ל פו מקבל את המסרון עם מידע וצילום על רצח האיש והוא מספר לאחיו על הפרידה מאין אה ושהוא ייעשה צדק והאח שאל אותו אם אפשר לסמוך עליו שהרי הוא כתב והוא מספר שכעת נהג כראוי והולך לבדוק את הראייה שנשלחה לו ומסר לאחראי עליו את ההקלטה שלו מודה. הסתבר שהאח בעצמו מסר את הראייה כדי לוודא שאפשר לסמוך על אחיו בנקמה בכתבת.

בראיון הכתבת שיבחה אותו והראתה ראיון לגבי אביו ואז האח טרף את הקלפים וחשף שבעצם שהכתבת הזאת היא שעשתה רצח אופי לאביו וניסתה לעוות את דבריו בראיון. היא טענה שהתקשורת אז לא הייתה בוגרת והוא הטיח בה שהיא עושה את אותה טעות שהיא מציירת אותו כגיבור בעוד הוא רוצח ומבקש לראות בערוץ השני את חשיפת הפשע שלו.

צ'ל פה חושף את שמו האמיתי ונפרד מהסבא שסובל מאוד וצ'ל פה משקר שהוא סבל אצלם ומבקש לבטל את האימוץ שלו כדי שיוכל לחיות בשמו ומכאיב לו, גם האבא של אין הא שלא חיבב אותו מבקש ממנו להישאר. למעשה גם הוא סובל, אך למעשה הוא מעניש את עצמו על זה שנטש את אחיו וגרם לו להפוך לרוצח ולשבת בכלא בגלל שהיה לו נוח עם המשפחה החדשה.

אחרי חשיפת עוולות הכתבת נחשף עוד עוול שלה שהיא דיווחה נהג אוטובוס התאבד בגלל חוב של 60 סנט שפותר בגללו והסתבר שהוא מת ממחלה. הערוץ רוצה להגיש תביעת דיבה, אך מסתבר שהכתבת לא טרחה לבדוק תעודת פטירה. אין הא נשלחת בתור פינוקיו לחקור את זה כדי שזה לא ייראה כניסיון טיוח. גם צ'ל פו חוקר את העניין ומוחה את המעורבות שלה והיא מודה שהיא יודעת את האמת שהוא אוהב אותם וסובל וקשה לא לעזוב אותם אך הוא מענה את עצמו ולכן רוצה לעזור לו. נחשף שבגלל חשבון אישי אחיו של הנהג שיקר לכתבת שהוא התאבד והיא ייחסה לכך אמינות וסיפור הססיסי ביותר שלא טרחה לבדוק תעודת פטירה. צ'ה אין הא היא שנשלחת לבדוק את תעודת הפטירה.

צ'ל פו מתעמת עם הכתבת כשהיא כבר יודעת מי הוא ואומר לה שהיא בקלות יכולה לתבוע תביעת דיבה לאחר שאיש הערוץ כבר בירר שבעל חברת האוטובוסים שנסגרה בגלל המקרה דיבר אמת והאח שיקר לכתבת. הכתבת מנסה להסביר מדוע לדעתה תעודת הפטירה לא הייתה נחוצה אך צ'ל פו דוחק אותה לקיר שהיא לא בדקה תעודת פטירה וממונה עליה מבקש ממנה להתפטר ב-SMS.

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך






אנחנו גם בטוויטר!




צלמית מי ומי ב"שובל של שקרים"
צלמית מי ומי ב"הלוחמת"
צלמית מי ומי ב"בזמן שישנת"
צלמית ספיישלים לסדרות אסייתיות   
צלמית ספיישלים לסרטים אסייתיים   
צלמית מי ומי ב"שדרות ברזיל"
                                       
צלמית מי ומי ב"שקר היופי"

צלמית מי ומי ב"לב משוגע"
צלמית מי ומי ב"מעבר לים"
צלמית הסודות של איסבל- טלנובלה מאת ניר של הלילה
שיחון קוריאני שימושי

מי ומי בלחיות את החיים

מילון הקלישאות הטלנובליות

שקרי האהבה

הטלנובלה דון חואן ועלמתו היפה

ללא ספק - הנפשות הפועלות

יומן חיים - הנפשות הפועלות


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1250)