שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



מדריך למשתמשי הפורום חיפוש בפורום כללי פורום טלנובלות ימי הולדת כמה פרקים יש לפורום בנענע

הלוחמת - 32 מיליארד דולר זה מה שמגלגלת תעשיית הסחר


הלוחמת - 32 מיליארד דולר זה מה שמגלגלת תעשיית הסחר
פורסם לפני 3315 ימים     מאת EVGLEV     סה"כ תגובות: 39     תגובה אחרונה לפני: 3292 ימים

בבני אדם. רוזנז'לה התאהבה בכסף השחור ושואלת את וונדה מה יותר משתלם סחר בנשים לזנות או סחר בתינוקות וונדה מסבירה שהכי משתלם לסחור בבני אדם מכל הסוגים ושהתעשייה מגלגלת 32 מיליארד דולר ונראה שגם רוזנז'לה מתלהבת למרות שהייתה קורבן לתעשייה, וונדה מספרת על כך בגאווה, רוזנז'לה שואלת לרגע אם היא חושבת על עתיד התינוקות שמוכרים לחו"ל וונדה אומרת שהיא חושבת על 32 מיליארד שעדיין לא בכיס שלה. זה קורה כשוונדה מתעקשת לראות תינוקות לפני המכירה. וונדה לוקחת רק את התינוק השקט והבריא כדי למכור אותו ומסבירה לרוזנז'לה שאסור לקנות תינוקות ממיילדות לפני שרואים אותם כי הן מוכרות תינוק לא מספיק בריא במחיר מופקע. וונדה שומעת מהילד ששאלו בבית החולים על אדלז'יזה שילדה והיא מודאגת ומנחה את רוזנ'לה למכור את התינוק לזוג.

ריקרדו מזמן את מוטספה למשטרה ועאישה מקווה שזה בקשר לשורשים שלה. אלו נדהמת לשמוע מריקרדו שלפי המסמכים אדלז'יזה היא האימא הביולוגית של עאישה והם מסיקים שהיא הבת של וונדה. אלו לא רוצה למסור לעאישה את הידיעה המכאיבה שאימה מכרה אותה וריקרדו מחליט לדבר עם מוסטפה ואלו אומרת שהיא לא טובה בזה והם קובעים לדבר ביחד. אלו חושדת במוסטפה בגלל שקנה את מורנה כמו בעל ניסיון בעסק למרות דבריה של מורנה וגם ברנה אמנם לא יודעת שאדלז'יזה היא האימא, אבל עדיין והם העסקים הקרובים גורמים לאלו לחשוד במוסטפה. מוסטפה שואל את אלו על ההזמנה למשטרה והוא ועאישה שמחים לשמוע שפרשת האימוץ של עאישה פוענחה.

החום של ז'סיקה לא יורד וצריך לקחת אותה לבית החולים ואלו בדיוק בדרך אל מורנה ולוסימר כשהיא מתבשרת על הבשורות של ריקרדו. מורנה מתעקשת לבוא לבית החולים עם התינוקת והרוצחים השכירים כבר עורבים למכונית שתסיע אותם.

רוזנז'לה מתחקרת את וונדה על חברות עם ליביה מריני ווונדה מכחישה כל קשר קרוב איתה.

אלו מתקשרת להזמין נעליים אצל פפאו ומבין שסטניו שיקר לה ומגרשת אותו מהבית ומטיחה בו את השקר. הוא שואל אם הייתה מסגירה את ביתה ואלו אומרת שהייתה מסגירה ולא הייתה מכינה אליבי. סטניו אומר לקראוזה שהוא חוסך מאלו סבל, שאם הייתה מסגירה את ביתה וחתנה, הייתה אחר כך מרגישה יסורי מצפון והיא לא מעריכה את זה, אך מסרב להגיד לקראוזה מה דריקה ופפאו עשו. סטניו מתנפל על פפאו על שהכשיל את השקר שהם מכרו לאלו ותיאמו ביניהם ודריקה מאושרת שאביה חזר הביתה.

ראיסה מספרת לאנטוניה ששמעה את סלסו מדבר עם אמנדה שאמנדה יודעת סוד נורא על קרלוס ולכן הוא לא יעזוב אותה ולעולם לא יבוא אליה. קרלוס שוב ארז את המזוודות. אנטוניה שופכת על כך את הלב בפני ליביה גם על הפגישה עם וונדה וגם האכזבה מקרלוס שאמנדה מצליחה להחזיק אותו.

נוניס חוזר ושואל את מרסיה על אריקה ומצטער לשמוע על הפרידה בין אריקה לתאו ומתעקש שאין ללילות האלה משמעות עבור תאו. אבל מרסיה מזכירה שיש עוד את מורנה ואחרי האכזבה מוונדה האהבות הישנות נראות מפחידות עבור נוניס, אך בכל זאת מגוכך להשוות את עצמו וונדה לתאו ומורנה. אריקה וז'וליניה מתאמות שקר על כך שתאו ואריקה עדיין ביחד עבור אלסיו שלא יהיה מאושר מדי.

ליביה עוזבת את אנטוניה ואומרת לאריקה מה שלום תאו שלהם ואריקה נפגעת והן רבות, אך ליביה מאשימה את אריקה בפני אנטוניה והשאר שבעלה דלוק עליה ואריקה זועמת ושבורה ובאה להתעמת עם תאו ומרסיה בעקבותיה, בדיוק כשאאוריה חושבת שהכול יפתר במשפט. אריקה מטיחה בתאו את ההשפלה של ליביה ודורשת שיוציא אותה מחייה, תאו טוען שלא בקשר איתה, אך היא מטיחה בו שהוא הכניס אותה לחייה אז שיוציא אותה מחייה. תאו לא מבין ומרסיה מספרת לתאו ואאוריה מה קרה.

דלזואיץ ופסקוסו נפגשים בריקודים ודלזואיץ מגלה אדישות כלפי פסקוסו ועוזבת לאחר המופע לתדהמתו.

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך






אנחנו גם בטוויטר!




צלמית מי ומי ב"שובל של שקרים"
צלמית מי ומי ב"הלוחמת"
צלמית מי ומי ב"בזמן שישנת"
צלמית ספיישלים לסדרות אסייתיות   
צלמית ספיישלים לסרטים אסייתיים   
צלמית מי ומי ב"שדרות ברזיל"
                                       
צלמית מי ומי ב"שקר היופי"

צלמית מי ומי ב"לב משוגע"
צלמית מי ומי ב"מעבר לים"
צלמית הסודות של איסבל- טלנובלה מאת ניר של הלילה
שיחון קוריאני שימושי

מי ומי בלחיות את החיים

מילון הקלישאות הטלנובליות

שקרי האהבה

הטלנובלה דון חואן ועלמתו היפה

ללא ספק - הנפשות הפועלות

יומן חיים - הנפשות הפועלות


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1250)