שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



מדריך למשתמשי הפורום חיפוש בפורום כללי פורום טלנובלות ימי הולדת כמה פרקים יש לפורום בנענע

הלוחמת - מורנה רואה את ז'וניור לראשונה מאז שובה


הלוחמת - מורנה רואה את ז'וניור לראשונה מאז שובה
פורסם לפני 3326 ימים     מאת EVGLEV     סה"כ תגובות: 54     תגובה אחרונה לפני: 3312 ימים

שעת הפגישה נקבעת ללפנות בוקר ומורנה מעירה את ז'וניור ומחבקת אותו ומספרת לו על אחותו ז'סיקה, בעוד לוסימר מקווה שהכול יעבור מהר ומורנה מבינה שז'וניור יחשוב שזה חלום אך מאושרת וגם מאושרת לקראת פגישה צפויה עם תאו.

תאו דורש מליביה שתניח לו והיא נמסה מולה כשהוא אומר שהתאצל לחפש ברחוב והוא מציע להישאר אם תספר על מורנה וטורקיה אך היא טוענת שסיפרה את כל האמת והוא עוזב וליביה מכה את עצמה ומשכנעת את סטניו ודבורה בכך שתאו פגע בה וסטניו כרגיל מנסה לטייח אך ליביה מחליטה להתלונן. אלו בדיוק שואלת את תאו על התשוקה של ליביה כלפיו וסטניו מתקשר להודיע על המכות. תאו שומע לעצת ריקרדו לספר את האמת ומספר ששכב עם ליביה מתוך נקמה, אלו מאמינה לתאו אך יודעת שהוא הסתבך קשות ואכן ליביה מתלוננת ותאו מקבל זימון שאאוריה ואריקה מופתעות ממנו.

וונדה המומה מליביה ביחסיה עם תאו ושתיהן חוששות מכך שאלו לא עושה שום דבר נגדן אך בטוחה באשמתן בעיקר במותה של רקל על ידי ליביה והיא לא יודעת מה יש למשטרת טורקיה.

שיילה שומעת על ההצעה שמריה ונוביה קיבלה כשהיא מספרת ללורדיניה ושיילה נחרדת ולוסימר מבינה את התכנית של אלו ושואלת את עצמה אם גם מריה ונוביה תהיה קורבן כששיילה חוששת שהתבלבלו ביניהן ועוד חברה מבקש לבוא עם מריה ונוביה וומריה ונוביה מתקשרת לרוזנז'לה שגם מבטיחה לסדר דרכון.

מוסטפה מנסה לבהיר את אי ההבנה עם רוסו ורוסו שם לב לפחד וחוסר האונים של מוסטפה וכדי לעלות את הפחד מחזיר את התינוק של תמר באותה צורה שחטפו אותה ומראה כמה הבית של דמיר לא בטוח וניתן לפריצות.

אנטוניה מודה בפני איזאוריניה שבאה למסיבה בכוונה כדי לללחוץ על קרלוס ולהביך את אמנדה ושומעת שסלסו אמר לראיסה שהיא מופקרת ואנטוניה זועמת וגם לא מרגישה לא נעים שצריכה להוכיח את מעשיו של סלסו שכל כך שקופים. סלסו רוצה להשפיע על הפסיכולוגית ודבורה מזהירה שזה לא יראה יפה.

קרלוס לחוץ מהדיסק און קי אם כי הוא בטוח שאין בו כלום אך מחפש אותו ומתחקר את קאיקי וכועס שהעביר אותו לאמנדה ולא לו קודם ואמנדה אומרת שעבר את הגבול כשהביא את אנטוניה לחתונה וכשהוא מנסה להסביר שאאידה היא שהזמינה אותה היא מטיחה בו שלא ביקש ממנה ללכת והיא מתנקמת בטקט אבל מתנקמת.

דריקה מתלוננת בפני אלו שאין לה כסף והיא לא יודעת לבשל ומבקשת את קראוזה ואת אביה לא השיגה. אימה מציעה לה לעבוד והיא טוענת שלא יודעת לעשות שום דבר, היא מבקשת מאימה כסף והיא מוכנה לתת כסף רק למונית הביתה. דריקה טוענת בפני פפאו שאין לה אימה ולפפאו יש תוכניות חדשות שכנראה מדובר ברווחים מגנבות או משהו בסגנון.

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך






אנחנו גם בטוויטר!




צלמית מי ומי ב"שובל של שקרים"
צלמית מי ומי ב"הלוחמת"
צלמית מי ומי ב"בזמן שישנת"
צלמית ספיישלים לסדרות אסייתיות   
צלמית ספיישלים לסרטים אסייתיים   
צלמית מי ומי ב"שדרות ברזיל"
                                       
צלמית מי ומי ב"שקר היופי"

צלמית מי ומי ב"לב משוגע"
צלמית מי ומי ב"מעבר לים"
צלמית הסודות של איסבל- טלנובלה מאת ניר של הלילה
שיחון קוריאני שימושי

מי ומי בלחיות את החיים

מילון הקלישאות הטלנובליות

שקרי האהבה

הטלנובלה דון חואן ועלמתו היפה

ללא ספק - הנפשות הפועלות

יומן חיים - הנפשות הפועלות


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0938)