שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



מדריך למשתמשי הפורום חיפוש בפורום כללי פורום טלנובלות ימי הולדת כמה פרקים יש לפורום בנענע

מלך הדרמה – הסוף


Cinema מלך הדרמה – הסוף Cinema
פורסם לפני 3673 ימים     מאת danarod     סה"כ תגובות: 36     תגובה אחרונה לפני: 3658 ימים


אז גם הדרמה הזו הגיעה לסופה השבוע ב"ויוה פלוס". הכוונה המקורית שלי הייתה לנצל את המתנה שקיבלתי מיס, ולצפות בה בטלוויזיה מדי שבוע. אבל אחרי שכמעט נרדמתי בשני הפרקים הראשונים והתקשיתי לסחוב את הפרק השלישי, החלטתי לחזור למחשב הממריץ ולהוריד את הפרקים עם תרגום לעברית.





החצי הראשון של הסדרה היה די משמים מבחינתי, ואפילו שקלתי פרישה, אבל החלטתי בכ"ז להמשיך ולהתקדם בהמרצה, בקצב של שני פרקים לשבוע. באופן כללי, אני לא מרגישה שהסדרה חידשה לי הרבה על תהליך הפקת הדרמות (אולי כי כבר ראיתי בעבר סדרה שעסקה בנושא מזווית קצת אחרת – On Air, שבה גם התחברתי יותר לדמויות). בנוסף לכך, על חלק מסצנות ההיילייטס (ע"ע סצנת השום) שמעתי כבר מזמן, וכשראיתי אותן בפועל, הן לא הלהיבו אותי במיוחד.

את השחקנים הראשיים חיבבתי והערכתי בפרויקטים קודמים, אבל כאן לא התלהבתי מהם, במיוחד במחצית הראשונה של הסדרה. אנתוני הזכיר לי קרפד בנוכחות שלו, ואילו התסריטאית הזכירה לי דייסת אורז דלילה... אפילו צ'וי סיוון בתפקיד השחקן הפופולרי אכזב אותי, כי ציפיתי משום מה שהוא יהיה חתיך יותר (אגב, במקביל ראיתי אותו בסדרה Spring Waltz ושם הוא נראה עוד פחות טוב, בגלל פריזורה גרועה).

וזהו, אחרי שכבר התייאשתי מהסדרה, הגיע החצי השני שהיה קצת יותר זורם ומעניין מבחינתי. קשה לי אפילו לנתח מה השתנה, אבל העובדה היא שהמרצתי קצת פחות, והתחברתי קצת יותר למה שקרה על המסך. זה לא שהיה שינוי דרמטי או שפתאום התאהבתי בדמויות, אבל העלילה הפכה להיות קולחת יותר בעיניי, והיה לי קל יותר לסחוב עד הסוף, גם אם בסה"כ זו סדרה בינונית מינוס לטעמי. וכן, ראוי לציין שהתספורת של סיוון שיפרה את מראהו... ואגב, חשבתי שלתסריטאית יש כימיה טובה יותר עם השחקן מאשר עם אנתוני.





לגבי סיפור העיוורון של אנתוני, היה בו משהו קצת חפוז ושטחי, אבל דווקא הבחירה שלא לייצר איזושהי החלמה נסית, הייתה הולמת לדעתי. אולי דווקא עכשיו כשהוא עיוור, הוא רואה את הדברים בצורה אחרת, רגישה יותר.
ולגבי השאלה "מה אנתוני היה עושה"? – ממש לא אכפת לי...




אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך






אנחנו גם בטוויטר!




צלמית מי ומי ב"שובל של שקרים"
צלמית מי ומי ב"הלוחמת"
צלמית מי ומי ב"בזמן שישנת"
צלמית ספיישלים לסדרות אסייתיות   
צלמית ספיישלים לסרטים אסייתיים   
צלמית מי ומי ב"שדרות ברזיל"
                                       
צלמית מי ומי ב"שקר היופי"

צלמית מי ומי ב"לב משוגע"
צלמית מי ומי ב"מעבר לים"
צלמית הסודות של איסבל- טלנובלה מאת ניר של הלילה
שיחון קוריאני שימושי

מי ומי בלחיות את החיים

מילון הקלישאות הטלנובליות

שקרי האהבה

הטלנובלה דון חואן ועלמתו היפה

ללא ספק - הנפשות הפועלות

יומן חיים - הנפשות הפועלות


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0781)