שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



מדריך למשתמשי הפורום חיפוש בפורום כללי פורום טלנובלות ימי הולדת כמה פרקים יש לפורום בנענע

הנסיך שלה - המלך מוותר על הכתר כדי להציל את דודו


הנסיך שלה - המלך מוותר על הכתר כדי להציל את דודו
פורסם לפני 4171 ימים     מאת EVGLEV     סה"כ תגובות: 25     תגובה אחרונה לפני: 4164 ימים

וגיסו ממוות. סונג יו המום מכך שזה ריונג חטפה את החץ במקומה ונזכר בדבריה כשאמרה שכמה הוא סבל ושהוא יכול להרוג אותה אם זה יקל על כאבו. ומבין שכל מילה באה מהלב וחושש לחייה. כצפוי סויאנג אפילו לא נפצע מהחץ כי בא מוכן ובזמן שמיון מטפל בסה ריונג חבריו של סונג יו פשוט חוטפים אותו מהמקום לפני שיתפס. סויאנג חושש לאבד את ביתו ומיון מביא חשש שנראה כאילו היא הגנה על החוטף, אך סויאנג בטוח שהיא זזה במקרה. היא נלקחת לטיפול. מועצת הרשעים מביעה תקווה שסה ריונג תתאושש ותגיד מי חטף אותה והם יכולו לקשר את החוטף לנסיך גום סונג. הם מחליטים לא לחכות להתאוששות שלה ומחליטים להפיל את האשמה על גום סונג והם מחליטים להפליל גם את בעלה של הנסיכה, מיון מזועזע ורוצה לסרב, אך הם מבהירים לו שהוא תכנן לרצוח את סויאנג ומיון בטוח שחברו היה כנה בליווי שלו אך מבהירים לו שהמלווים היו מחיל החימוש. בעלה של הנסיכה נעצר והנסיכה יוצאת להגן עליו ומבטיחה שאין להם קשר לחטיפה של סה ריונג. ג'ונג מבטיח לבוא איתם ומבקש להיות עם הנסיכה, הוא מבהיר לנסיכה שהוא יהיה בסדר ולא רוצה לראות אותה סובלת ובוכה עליו ושתיתן לו ללכת ותדאג להיות בסדר.

ג'ונג הולך והנסיכה המומה מהכוח הפנימי שיש לו שהיא לא חשבה שיהיה כזה ובכנות דואגת לו מאוד. מיון שואל את ג'ונג אם זה שהסכים להיות המלווה שלו זה היה חלק מהתכנית והוא לא בא ללוות אותו כי שמח בשבילו, מצא על מה לשמוח!!! ג'ונג אומר למיון שהוא מרגיש נבגד, אך תחושת הבגידה שלו היא כלום לעומת מה שהרגיש סונג יו שאיבד את כל משפחתו ועבר את מה שהוא עבר. מיון מבהיר לג'ונג שעליו לפעול על פי חוק וג'ונג מטיח בו שהוא חלק מהקנוניה כי הוא יודע היטב שאין לו קשר לחטיפת ריונג. מסתבר שהמלך לא זוכר לכבוד והנסיך גום סונג לא הועבר למועצת המדינה כפי שהמלך ציווה, כי האחראי על כך הוא אחד מאנשי סויאנג והוא מתגאה שלא ביצע זאת. הנסיך המום לראות בכלא את ג'ונג ומרגיש אבוד. מוציאים את הנסיך וג'ונג לחקירה וגום סונג מוחה על שחיילים פשוטים חוקרים נסיך שזה לא יעלה על הדעת והחוקר אומר שסויאנג נתן הוראה לנסות שלא להכאיב להם וגום סונג מוחה של שסויאנג חשוב מהמלך. החוקר מבהיר שהם לא יוכלו להכחיש את פשעיהם כי יש להם עד וגום סונג המום לגלות שאחד מאנשיו שאמורים היו לעזור בהתנקשות הוא מרגל של סויאנג והוא צועק עליו מנוול בכל הכוח!!!

סה ריונג מתאוששת וחושבת על מה שאמר סונג על הספינה שהטביעו אותה ושהיא לא מכירה את אביה וההגלייה הייתה תירוץ לרצוח את כל אוביו. יו רי שמה לב שהיא ממלמלת והיא שואלת אם הוא בסדר ויו רי מודיעה שהיא התאוששה והמשפחה שמחה. אביה מנסה לתחקר אותה אם ראתה את החוטף והיא מבהירה שלא והוא שואל אם יודעת איפה הוחזקה והיא טוענת שעיניה היו מכוסות. היא חושבת רק על התגליות של סונג יו ולא משתפת פעולה עם אביה. בינתיים הנסיכה באה לבקר את סויאנג וסה ריונג שומעת על כך הנסיכה יורדת על ברכיה לפני סויאנג ומבקשת לחוס על דודה ובעלה ומתנצלת על שהייתה חצופה כלפיו וזה לא יחזור על עצמו ואם יחוס עליהם לא תתנגד לו עוד. סויאנג אומר שהוא שמח שאכפת לה מבעלה, אך יש חוקים. סויאנג הולך ומשאיר את אחייניתו על ברכיה וסה ריונג רואה זאת ומזמינה את הנסיכה לחדרה.

סה ריונג באה למחות בפני אביה שהוא מנצל את חטיפתה כדי לפגוע ביריביו שהדוד גום סונג וג'ונג לא קשורים לחטיפה והוא מזכיר לה שהיא טוענת שהיא לא ראתה כלום. היא טוענת שמכירה אותם והם לא מסוגלים והוא טוען שאולי הם לא עשו זאת, אך תכננו זאת. ריונג אומרת שזה מישהו שרצה להתנקם בו אישית שהוא אמר שירצח את כל משפחתה כי הוא הרס את חייו וסויאנג שואל מי הוא וסה ריונג אומרת לו שיש הרבה אנשים ששונאים אותו שהוא רצח את קרוביהם. הוא מטיח בה את חוצפתה והיא שואלת מדוע הטביע את האנייה וסויאנג מכחיש וסה ריונג מטיחה בו שהיא יודעת ושהוא שיקר לה שהוא חס על חייו ומטיחה בו שהוא הרג אותו ולא תסלח לו על כך ואומרת שלא תתחתן עם מיון ואם יכריח אותה להתחתן איתו תתאבד.

הנסיכה מחכה בקוצר רוח לבת דודתה ושואלת איך היה ואין בפי סה ריונג חדשות טובות, הנסיכה אומרת שהיא הייתה צריכה לדעת שהיא לא יכולה מול אביה. סה ריונג אומרת שהיא לא יודעת איך להתחיל להתנצל בפניה, הנסיכה אומרת שאביה ישלם על חטאיו והיא מקווה שהיא לא תיפגע בדרך, סוף סוף היא מבינה שגם בת דודתה קורבן ולא רואה בה אויב. סה ריונג מבטיחה לנסיכה שהיא תתמוך בה ובעוד מעלתו והם יכולים לסמוך עליה. הנסיכה שואלת אם גם זה יהיה בניגוד לרצון אביה וסה ריונג לא עונה והנסיכה מודה לה שהיא אומרת זאת ומבקשת מסה ריונג שלא תלך אחריה כי היא רוצה ללכת לבד.

הנסיך מוחה בפני סויאנג על מעצר גיסו וסויאנג מספר לו על תכנית ההתנקשות בחייו שתכננו גום סונג, ג'ונג ואפילו הנסיכה ומפתיע אותו שהוא לא יודע. הוא אומר שלא עצר את הנסיכה רק מתוך כבוד להוד מעלתו. סויאנג עומד על כך שיש להכריח את גום סונג וג'ונג לשתות רעל. המלך סוף סוף מבין לאן זה הולך ומציין את כל השמות קים ג'ונג סו, קים סונג יו, הנסיך אפיונג, גום סונג וג'ונג, אחרי שהוא יהיה הבא בתור וסוף סוף קולט שזה הוא. המלך מבקש הזדמנות למשול ולהוכיח שהוא יכול להיות שליט טוב. סויאנג אומר שהוא יודע שהוא מסוגל, אך ניהול מדינה זה לא רק עניין של פוטנציאל, ובכך מאשר את כוונתו.

המלך מתייאש ומחליט להעביר את הכתר לסויאנג, הוא מזמין שוב את סויאנג ומבקש ממנו שיקח את הכתר רק שלא ירצח עוד חפים מפשע. נראה שזה הדבר הכי חכם שהוא יכול לעשות לאור חולשתו. אבל אחרי שהתגלה כסמרטוט הוא מתגלה כבן משפחה טוב שמוותר על הכתר כדי להציל את גיסו ודודו. סויאנג מעמיד פנים שהוא לא מבין את הבקשה ומתחנן בפני המלך לחזור בו. וכל השרים בארמון מתחננים בפני המלך לחזור בו מהחלטתו. אנשיו של סויאנג אומרים לו שבהתחלה עליו לסרב שלא יגידו שהוא שידל אותו לוותר על הכתר ולהביא לכך שזה יראה כאילו שהמלך מתחנן שהוא ייקח ממנו את הכתר. הנסיכה מזועזעת מהחלטת אחיה וגם גום סונג וג'ונג בכלא מזועים מהחלטת הוד מעלתו.

סונג יו שוכב מזועזע בבר ומרגיש חסר אונים וחברו בא אליו ושואל אם הוא מזועזע שתכנית הנקמה שלו נכשלה, או שהוא חושש שהיא מתה, ומרגיע אותו שהיא חיה. סונג יו מנסה לשקר ואומר שלא אכפת לו אם היא חיה או מתה או חיה. חברו שואל אותו אם הוא חטף אותה בשביל הנקמה או שהפריע לו שתהיה של מישהו אחר וסונג יו זועם. הם נמצאים בבר והחבר השלישי מספר שאביו לימד אותו להיות משכיל ומגלה להם את סודו שאביו הוא קים ג'ונג סו וסונג יו המום לדעת שאחיו נמצא לצידו, אך לא מגלה את זהותו. האויב של החבר של סונג יו בא לבר ומנסה להילחם ולהתשלט עליו והאנשים נלחמים ומצליחים להגן על הבר וגם סונג יו עוזר. סונג יו נם ומתקרבת אליו הבחורה שנדלקה עליו וכשהיא מתקרבת אליו הוא מדיין את סה ריונג ונזכר איך היא איימה עליו עם משהו חד ומדמיין את פניה בפני הבחורה ומחבק אותה ואחר כך מיד מרחיק אותה, אך היא מפרשת בכל זאת שיש לו עניין בה.

מיון מוצא את השמלת כלה של סה ריונג ואימה מזהה אותה ומיון יוצא לאזור הזה לחפש את החוטף. הוא מגלה על האחראי על בתי הבושת שהוא האויב של החבר של סונג יו וקורא לו ומבקש את עזרתו בתמורה להרחבת השליטה שלו. הוא מבהיר שהחיים שלו אחרים וסויאנג לא מעניין אותו ושלא יציאו לו תמורה במילים כלליות, הוא רוצה דברים מפורשים איפה עוד הוא ישלוט, אבל מבטיח לעזור אם יהיו חדשות.

ג'ונג משוחרר וחוזר אל הנסיכה והם עדיין מקווים שהמלך יחזור בו מהחלטתו והנסיכה מיואשת. סונג יו שומע בבר שחטפו את הבת של סויאנג והחוטף הוא בעל הנסיכה ויוצא בבהלה. כשהוא יוצא ג'ונג כבר משוחרר. ג'ונג מבחין במישהו מסתורי ומבקש ממנו להתגלות וסונג יו מתגלה אליו וג'ונג לא מבין מה קורה אם הוא מת או סונג יו ושמח לגלות שחברו חי. סונג יו מתנצל שסיבך אותו וג'ונג מבהיר שזה בסדר, זה תוכנן מראש גם אם היו תופסים אותם היו מאשימים אותם בקשירת קשר איתו. ג'ונג אומר שזה הכי טוב ככה שהם חושבים שהוא מת, שאין יותר מסוכן מאויב בלתי נראה. סונג יו עוקב אחרי סויאנג ואנשיו ובוחר בנסיך שאצלו עבדו גיסתו ואחייניתו הוא עוקב אחריו כשהוא מתשכר כלוט ומתפרץ לביתו במסכה ומכוון את חרבו אליו והנסיך שואל מי הוא וסונג יו מוריד את המסכה והוא מזהה את סונג יו וסונג יו מבהיר שהשם הזה כבר לא קיים והורג אותו ומשאיר להיות הגופה את הכתובת דה יו.

סויאגנ החוגג מקבל את הבשורה על רצח אחיו התומך והשארת הכתובת דה יו, גם סה ריונג שומעת על כך ומבינה שזה סונג יו, המשרתת יו רי לא מבינה מה המשמעות, אך סה ריונג מבינה היטב. מסתבר שדה יו היה הכינוי של ג'ונג סו ואנשים מתחילים לדבר ברחוב על כך שג'ונג סו חזר כדי לנקום.

אימה של סה ריונג מודיעה לילדיה שאביהן הולך להפוך למלך והן בקרוב יהיו הנסיך והנסיכות. אחיה ואחותה אומרים שכן ואימה מופתעת מהעדר תגובה של סה ריונג וסה ריונג נזכרת בדברי הנסיכה שהיא לא צריכה את סונג יו בשביל דבר שולי כמו אהבה אלא כדי להגן על אחיה מאביה שרוצה את הכתר וכמה זה הפתיע אותה. סויאנג מודיע שהוא הולך להפוך למלך והן יהיו הנסיכות ואחיה ואחותה מסכימים, הוא גם מתנצל על העול שהולך ליפול על בנו כנסיך יורש העצר ומנחה אותו להוכיח את עצמו לאזרחים, לפחות משהו חכם שאחיו לא עשה. סה ריונג מבהירה שלא תהיה הנסיכה והנסיכה היחידה במדינה הזאת היא בת דודתה. סויאנג מתעמת איתה והיא מטיחה בו היא מטיחה גם את עניין הדה יו שג'ונג סו מעניש אותו. ומטיחה את הטבעת האנייה, שהוא שיקר לה ולא חס על חייו ולעולם לא תאמין לו יותר. מיון בא אליה ושואלת אם הספיקה לדבר על כל זה עם החוטף אז היא בוודאי יודעת את זהותו, סה ריונג מכחישה ומיון מבטיחה לתפוס אותו.

סויאנג מגיע לארמון כשעדיין מתחננים בפני המלך שלא לוותר על הכתר, אך המלך מבקש את החותמת המלכותית וכולם מיואשים וסויאנג מגיע לארמון והמלך מפציר בו לחוס על גום סונג וג'ונג וגום סונג מבהיר שעליהם לשתות רעל לפי החוקים, אך הוא ישלח את גום סונג לגלות וג'ונג יחזור לאישתו. המלך מבקש ממנו לא לפגוע בהם גם לאחר שיקבל את הכתר ומוותר על הכתר והנסיכה ובעלה מחכים למלך הישן ולמלך החדש. הנסיכה רואה את סויאנג במדי המלך ומבקשת ממנו להיות שליט טוב כדי שכל הדם ששפך כדי להגיע לזה לא יהיה לשווא והוא מבהיר שתוכל לבלות הרבה עם אחיה עכשיו. אחיה יוצא במדים של לא יודע מה כי אם ילדיו של סויאנג לא נסיך ונסיכות אז כעת המלך הוא אפילו לא נסיך והוא בא לאחותו וגיסו והם מחבקים אותו.

סויאנג חוזר כמלך ואישתו בוכה ואומרת שאלה דמעות של אושר והוא מבטיח לה שהיא תהיה המלכה. סויאנג מודיע למשפחתו שעל עליהם להתכונן להכתרתם כנסיך ונסיכות למחרת. סה ריונג מבהירה שלא תוכתר כנסיכה. מיון עוקב אחריה ואומר לה שמה היא חושבת שעל ידי התחמקות מהכתרה היא תמנע מלהיות נסיכה כשאביה יהיה מלך היא תהיה נסיכה והוא יהיה חותן המלך. היא אומרת למיון שהוא לא יהיה חותן המלך כי לא תתחתן איתו והוא מבהיר שהחתונה היא עובדה. היא מסרבת בתוקף ומבהירה שאם הוא רוצה לחיות עם גוויה זה בסדר מבחינתה. סה ריונג מדברת עם אחיה ושואלת אותו אם הוא מרוצה שהוא הופך לנסיך והוא מודה שאין לו אומץ כמו שיש לה והוא מציית לאביו, אבל אם תהיה לו הזדמנות הוא לא ירצח אנשים כמו אבא שלהם.

סונג יו חוזר לבר ומעירים לו שלא יעזוב בשעות כאלה אם לא רוצה לעזוב לתמיד. הוא שומע מאחד האורחים בבר שיש מלך חדש שזה סויאנג ומאיים עליו בחרב והוא מספר לו שהמלך וויתר על הכתר לסויאנג וסונג יו יוצא בזעם. בעלת הבר מעירה לו איך הוא מעיז לתקוף אורח והוא יוצא בזעם וחברו עוצר בעדו והוא דורש שייתן לו ללכת והוא שואל מה אם לא וסונג יו מאיים על חברו אם חרב, והחבר שואל אם הוא חושב שייתן לו להרוג אותו ומפיל את חרבו ולא נותן לו לאחוז בה. הוא מטיח בסונג יו שהאדם הזה רצח את אחיו וגזל את הכתר מאחיינו והוא חושב שיכול לחסל אותו בחרב הזאת כשהוא במצב הזה. הוא מבהיר לו כשהוא יהיה מלך סה ריונג תהיה נסיכה וזה מעמד מאוד גבוהה. הוא מציע לו לחטוף אותה שוב ולברוח איתה הרחק ולהיות איתה ולשכוח הכול, וסונג יו לא מעקל את הרעיון של לשכוח הכול.

סונג יו יוצא בכל זאת ותוקף שוב את אחד האנשים של סויאנג, לו יש שמירה אך הוא גובר על חייליו והמלווים שלו בורחים. האדם שואל מי הוא וסונג יו עומד לחשוף את עצמו להרוג אותו אך אז מיון מופיע ונלחם בו הם נלחמים ומיון מזהה שזה החוטף של סה ריונג והוא מצליח לגבור על מיון ולפצוע אותו ולברוח. אחרי שמיון נפצע אימה של ריונג מדברת איתה על כך שמיון נפצע כשהוא התעמת עם החוטף שלה והם יתפסו אותה ומבקשת ממנה להיות נחמדה אליו ואומרת איפה זה קרה.

לפני ההכתרה סויאנג החוגג מקבל את הבשורה על רצח אחיו התומך והשארת הכתובת דה יו, גם סה ריונג שומעת על כך ומבינה שזה סונג יו, המשרתת יו רי לא מבינה מה המשמעות, אך סה ריונג מבינה היטב. מסתבר שדה יו היה הכינוי של ג'ונג סו ואנשים מתחילים לדבר ברחוב על כך שג'ונג סו חזר כדי לנקום. כשסוינאג מדבר על ההכתרה סה ריונג מזכירה לאביה את הדה יו שג'ונג סו מעניש אותו. אחרי שמיון נפצע אימה של ריונג מדברת איתה על כך שמיון נפצע כשהוא התעמת עם החוטף שלה והם יתפסו אותה ומבקשת ממנה להיות נחמדה אליו ואומרת איפה זה קרה.

המורה של סונג יו, ג'ונג ומיון מוחה בפני סויאנג כשהוא בא לקחת את הכתר. הוא שומע על ההתקפות על הנסיך תומך סויאנג ועוד אחד מאנשיו ושואל את ג'ונג אם זה לא הוא וג'ונג מבטיח שלא. סונג יו שוב מבקר את ג'ונג וג'ונג מבין שסונג יו ביצע את הדברים האלה ואומר שהוא אמר הדברים מתוך כעס ועדיף שלא ישמע לו. גם המורה מגלה שסונג יו חי ושמח לראות אותו ושואל איך הוא חשב בכלל לרצוח מישהו. הוא מפציר בסונג יו להפסיק לשפוך שם ומבטיח לטפל בעניינים ולפעול נגד סויאנג ומתנצל בפניו שלא עצר את סויאנג ולא מנע את כל מה שעבר.

סה ריונג מסרבת בתוקף ללכת להכתרה ויו רי מנסה לשכנע אותה שטוב או רע הוא אביה. סה ריונג מבהירה שלא תלך להכתרה ואימה שואלת מה תעשה ששוב תצמיד חרב לצווארה שרק תנסה ואז תראה איך היא הורגת את עצמה. היא מבהירה שהם יגררו אותה אם יהיה צורך. המשפחה מתכוננת לטקס ההכתרה כשסויאנג כבר נמצא כמלך בארמון ואימה של סה ריונג עומדת לקחת אותה בכוח וסה ריונג נעלמת ומשאירה פתק שהיא צריכה ללכת לאיזה מקום ואימה ויו רי מופתעות. סה ריונג מבררת איך להגיע למקום בו נמצא סונג יו ומקבלת הנחיות.

אנשיו של האויב של החבר של סונג יו באים אליו ומתנצלים על הבגידה ואומרים שהם רוצים לחזור אליו. הבוס שלהם שומע זאת וזועם והולך למיון ומדווח על בית בושת שמנוהל על ידי אנשים שניצלו מהאנייה התובעת. מיון בא לבית הבושת בדיוק כשסונג יו יוצא ומתעמת עם החבר של סונג יו, בזמן שסונג יו מחוץ לבר ומבחין במתרחש. מיון כמעט מבחין בסונג יו אך סה ריונג מגיע לשם וגוררת אותו משם כדי שמיון לא יראה אותו והוא מופתע לראותה.

תוקן על ידי EVGLEV 26/10/2012 21:58

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך






אנחנו גם בטוויטר!




צלמית מי ומי ב"שובל של שקרים"
צלמית מי ומי ב"הלוחמת"
צלמית מי ומי ב"בזמן שישנת"
צלמית ספיישלים לסדרות אסייתיות   
צלמית ספיישלים לסרטים אסייתיים   
צלמית מי ומי ב"שדרות ברזיל"
                                       
צלמית מי ומי ב"שקר היופי"

צלמית מי ומי ב"לב משוגע"
צלמית מי ומי ב"מעבר לים"
צלמית הסודות של איסבל- טלנובלה מאת ניר של הלילה
שיחון קוריאני שימושי

מי ומי בלחיות את החיים

מילון הקלישאות הטלנובליות

שקרי האהבה

הטלנובלה דון חואן ועלמתו היפה

ללא ספק - הנפשות הפועלות

יומן חיים - הנפשות הפועלות


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1563)