שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



מדריך למשתמשי הפורום חיפוש בפורום כללי פורום טלנובלות ימי הולדת כמה פרקים יש לפורום בנענע

גן סודי פ'-6-9: Mix & Match


Butterfly_S7 גן סודי פ'-6-9: Mix & Match Butterfly_S1
פורסם לפני 4802 ימים     מאת asole     סה"כ תגובות: 76     תגובה אחרונה לפני: 4775 ימים

אני כותבת על הפרקים לא לפי הסדר אז למי שעדיין לא ראה את פרק 9 כדאי לחכות...



הרבה לא ידעתי על הסדרה הזו לפני שצפיתי בה אבל מה שכן ידענו כולנו זה שיהיה חילוף סטייל "לה לולה" בין הגיבורים הראשיים, אז חיכיתי בכיליון עיניים לשינוי שיתרחש ותארתי לעצמי שהוא יתפוס את רוב רובה של הסדרה, למרבה הפלא החילוף כידוע התבצע רק בפרק 5 ונמשך רק 3 פרקים! חשבתי גם שבסופו של החילוף כל המהמורות הרומנטיות יוחלקו, שני הגיבורים יעברו תהליך ששיאו יחזיר אותם למקומותיהם הנכונים ויסיימו את הסדרה זה בזרועות זו. אז חשבתי. אין ספק שהסדרה הזו לא חדלה להפתיע... ציפיתי לעוד דבר ומהעדרו אני דווקא כן מאוכזבת, לאחר שג'ו וון ורא מגלים שהתחלפו הם יושבים על הספסל ומנסים לטכס עיצה כיצד לחזור לגופותיהם המקוריים. הפתרון היחיד שהם מוצאים ומנסים - הנשיקה - לא ממש עובד, כלומר, עבורם, עבורי זה בהחלט עבד Smiley_Wink היה לי מוזר שלאחר השיחה הזו הם לא חזרו לנושא ורק ניסו למזער נזקים כשהם חיים את החיים ההפוכים, כי כדי לדעת איך להפר קסם צריך לדעת איך הוא התבצע, והם בכלל לא חושבים על סיבת השינוי, הייתה לי חסרה הסצינה שבה הם נזכרים בשיקויים ובבית המוזר וחוזרים ליער אבל לא מוצאים את הבית כאילו מעולם לא היה קיים. צופי "לה לולה" בוודאי זוכרים עד כמה נואש/ת היתה לולה וכמה היא וגרייס ניסו למצוא פתרון למצב, לכן היה לי מוזר שג'ו וון ורא אים פשוט מקבלים את המצב הקיים ולא מחפשים התרה. ציפיתי שגם יהיו הרבה מצבים מבדחים בעיקבות השינוי ופה לא התבדתי.



ג'ון וון ורא אים

בעיני ג'ון וון עבר את התהליך הגדול יותר במהלך השינוי, אני לא בטוחה אם רא אים השתנתה בכלל, מערכת היחסים שלהם השתנתה, זה כן. מתוקף העובדה שהם היו זקוקים זה לזה ג'ו וון היה צריך למתן את היחס שלו לרא אים ואילו היא למדה להיות פחות רגישה לעלבונות שלו, תעיד על כך הסצינה בתחילת פרק 9 בה ג'ון וון מעליב אותה ואומר שלפני רגע הוא הסתכל על פרצופו היפה הוא ועכשיו הוא רואה את פרצופה המכוער אז כנראה שהם חזרו לעצמם ורא אים צוחקת, נכון שזה עלבון פרווה יחסית למה שהוא מסוגל להפיק מעצמו אבל בכל זאת. הייתה להם הזדמנות גם להכיר יותר את עולמו של האחר, רא אים גילתה עד כמה היא משמעותית עבור ג'ו וון מתוך מה שאוסקה אמר לה בתור ג'ו וון (הוא הזכיר לו שהוא מאוהב באישה שמשלמת שכר דירה של שלושים אלף וון) ומכך שמצאה שהתמונות שלה הן היחידות שיש לו בסלולרי שלו (הוא גילה ששומר המסך שלה הוא אוסקה...). היו לה גם הרבה הזדמנויות להתנקם בו כשהוא ירד עליה או התעלם מהרצונות שלה, מה שהפך אותם לשווים יותר (ולמרות זאת, מי שראה את ג'ו וון ורא אים בתקופה הזו היה חושב שמדובר באישה שתלטנית ותוקפנית ובגבר נשי וכנוע). לאחר השינוי היא גילתה בדיעבד עוד דברים עליו, חלקם טובים - למשל שהוא כיבד את החברה שלה ולא ניצל את המצב, שהוא כן היה פועל נגד המטרידן אך בשיטות שלו, וחלקם רעים - שהוא לקח את הכסף מאמו. למרות שאני דווקא חשבתי שזה היה מגניב מצידו, גם כי הוא בזבז את הכסף על הדירה של רא אים. ההסבר שלו היה מאוד נכון: אימו הייתה פועלת להפריד בינהם כך או כך והיא לא הייתה מכבדת אותה יותר לו לא הייתה לוקחת את הכסף. אהבתי גם שהוא אמר שהוא שמח באותו הרגע על החילופין כי המעמד הזה נחסך ממנה והוא יכל להתמודד במקומה מול אימו, אפילו שהוא אמר את זה, כרגיל, בצורה מעצבנת. זה הזכיר לי את הסצינה מ-BOF שבה המכשפה ניסתה לשחד את משפחתה של ג'אנדי. זה בדיוק מה שחשבתי אז, שזה היה יכול להיות מגניב לו ג'אנדי הייתה לוקחת את הכסף וממשיכה להפגש עם ג'ון פיו, ככה הכסף לפחות היה עוזר לה ולמשפחתה להמודד מול המכשפה. המכשפה באמת לא כיבדה את ג'אנדי יותר על כך שהייתה לה גאווה והמשיכה לפעול נגדה רק בגלל שג'ון פיו חיפש את קירבתה.



דווקא בגוף של אישה ג'ו וון הפך לפחות נוירוטי ויותר נורמלי מברגיל, לא יודעת אם בכוונה או לא. הייתה לו את ההזדמנות לראות את חייו מהצד, לראות דברים שהוא לא שם אליהם לב קודם, כמו כמה למשל הוא דומה לאימו ביהירות שלו והעלבונות שהוא מחלק לכולם בלי לחשוב על רגשותיהם של האחרים. הוא גם גילה שאימו נוהגת להרחיק נשים "לא ראויות" מחייו בעזרת שוחד, וזה היה גילוי גם בשבילי, כי זה אומר שהיו לו קשרים עם נשים בעבר, אני האמת לא הייתי מתפלאה לו היינו מגלים שהוא בתול. הוא גם גילה קצת על עולמה של רא אים, מה שגרם לו להיות קצת יותר אמפטתי אליה ואולי אפילו טיפה להבין מאיפה היא באה וכמובן, גילה שהבוס שלה מאוהב בה. הוא היה משעשע ואכזרי בקטעים האלו, בעיקר בסצינה השניה בה אמר לו שהוא ישכח מכך שהוא גילה על כך בתנאי שג'ונג סו לעולם לא יתוודה על רגשותיו כלפיה בפניו. מסכן ג'ונג סו! לחלוחית ניקוותה בעיניו, הוא היה המום לגמרי.



אוסקה וסול

בפרקים האלו נחשפה למעשה מערכת היחסים בין השניים האלו טפח אחרי טפח. ידענו כבר שהיא זרקה אותו אבל זה נראה כאילו היא פשוט ביץ' קרת לב. בפרק 6, מהסצינה על הסט כבר הסתבר שהפרידה פגעה גם בה מאוד וכנראה ההתנהגות הקרה שלה כלפיו הייתה הצגה. אהבתי את הקטע שבו רא אים, בגופו של ג'ון וון, ניגשת אליה ומציעה לה אמפטיה, זה היה הרגע שבו היא גם ראתה את סול כאדם ולא כקלישאה ואוייבת טבעית. הסיבה להתנהגות של סול התבררה בפרק 8, בלוקיישן שבו למעשה נזרע זרע הפירוד - אתר הגולף שבבעלות משפחתה של סול. חשבתי, לאור הרקורד של אוסקה עם נשים, שאולי הוא בגד בה עם מישהי, מסתבר שהוא אכן בגד בה, אבל לא עם בחורה. באותו האתר הוא וסול שהו עם קבוצת ידידים (והפגינו המון אהבה זה אל זה), בינהם שחקן שהיה כרוך אחרי סול בעצמו (בגילומו של לי ג'ון ווק, הלא הוא סו אין המאמי מ"סיטי הול"... אוף, כמה שהוא יפה! למרות שהוא היה מאנייק נכלולי כ"כ שמחתי לפגוש אותו שוב...), אותו השחקן משוחח עם אוסקה וסול במקרה מצותת לשיחה ושומעת שהשחקן מספר לאוסקה שהיא סתם גרופי של מפורסמים ובשבילה אוסקה הוא עוד אחד מיני רבים ואת אוסקה עונה לו שהוא לא מאוהב בה או לוקח אותה ברצינות ושהיא סתם מעריצה אובססיבית. לנו זה ברור שאוסקה היה סתם חלש אופי אבל אני לא יודעת עד כמה סול חושבת שאוסקה התכוון למה שהוא אומר. בכל מקרה, זו הייתה הסיבה לפרידה ולצורה בה היא עשתה זאת, אך מכיוון שאהבה אותו באמת, גם היא נפגעה. בעצם שניהם נפרדו בגלל אגו וגאווה, אוסקה מכר את סול בזול כדי לא לאבד את יוקרה בפני השחקן ואילו סול נפגעה מכך שאוסקה זלזל בה ולא הצליחה לסלוח לו ולהבין שהוא מאוד אוהב אותה.



סול וג'ו וון

בסצינה בסאונה אפשר לשים לב עד כמה השניים דומים, סול משבחת את עצמה על יופיה וגופה המושלם וג'ו וו כרא אים מזדהה וממשיך באותו הקו. שניהם יהירים ושניהם מניפולטיבים ומסתבר ששניהם נוקטים באותן הטקטיקות אבל בלי אסטרטגיה לטווח ארוך. גם הוא וגם היא מאוהבים במישהו לא מושג (אוסקה לא מושג עבור סול בגלל הגאווה שלה שלא כמו במקרה של רא אים) והצורה שהם מתמודדים עם הרגשות שלהם היא לכפות את נוכחותם על דמות האהוב ולעצבן אותו למוות.

אוסקה ורא אים

זה אחד הקטעים היותר חלשים, לטעמי. אוסקה הוא האליל של רא אים והיא מאוהבת בו וכה מעריצה אותו עד שהיא גורבת גרביים עם דמותו. משהו פה לא לגמרי עובד כי אוסקה מאוד נגיש לרא אים, בעיקר בתקופת החילוף והוא מתגלה בפניה כדמות בשר ודם על כל חולשותיו. זה משונה עבורי שהיא עדיין כ"כ דלוקה עליו. ציפיתי לאיזו התפפכחות מצידה, כלומר, שתמשיך לאהוב אותו כאמן ולחבב אותו כאדם (כי הוא באמת חמוד) אבל שתגמל מהקראש שלה עליו. מעניין גם שאוסקה לא ממש תמה על השינוי שחל ברא אים, בכל זאת הוא היה יומיים עם רא אים אגרסיבית שהתעללה בו לא מעט. הוא בהחלט הוטרד מההתנהגות של בן דודו, וזה הגיוני. אולי זה אומר עד כמה רא אים שולית וזמנית בעולמו, הוא גם היה טרוד מיד בבעיות שלו עם סול והאנטי-פן באותו הזמן.

הנשיקה

שתי נשיקות פירגנו לנו בפרקים האלו, בעצם שלוש, אם נהייה טכנים. הראשונה - רא אים מנשקת את ג'ו וון, סוג של נשיקת ציפור. אח"כ ג'ון וו מנשק את רא אים, וזו כבר נשיקה אמיתית.




הנשיקה השלישית מפתיעה והיא בין אוסקה לרא אים שנמצאת בגופו של ג'ו וון, לא ציפיתי לה. אוסקה גם לא.



השיחה

היו הרבה סצינות טובות בפרקים האלו אבל הסצינה האהובה עלי ביותר היא השיחה באתר הגולף בלילה בין ג'ון וון לרא אים בפרק 8. גם שם היה קטע נחמד שרא אים שותה ישר מהבקבוק וכשהיא מעבירה אותו לג'ון וון הוא שותה בעזרת הקשית. כשג'ון וו ורא אים ביחד מוסר מעין וילון ואנחנו יכולים לראות אותם בדמותם האמיתית. ברגע הראשון זה היה מבלבל, אבל אחר כך זה היה נוח כי היה יותר קל להזדהות איתם ככה. עצם העובדה שהם בכלל יכולים לשוחח זו קפיצת מדרגה שגרם השינוי. ג'ו וון אשכרה מקשיב לרא אים ולא נואם לה וגם חושף צד אנושי יותר, כשהיא מספרת לו על אביה המנוח וילדותה הקשה והוא אומר בטיפוסיות שלכן הוא שילם מיסים כ"כ גבוהים, כדי לגדל אותה והיא שואלת אותו אם זה נראה לו כמו בזבוז והוא עונה שהיה משלם יותר לו היה יודע שזה נועד להוצאות גידולה וזה רגע מאוד לא אופייני לג'ו וון, אפילו רא אים מודה שהוא לא לגמרי דפקט. קודם לכן היא גם סונטת בו ושואלת אם הוא נהנה להיות בסאונה עם בחורה במידות האידיאליות שהוא כה מוקיר והוא אומר ששינה את טעמו למי שאינה יכולה להתמודד בתחרות מלכת היופי (רפרנס למה שאמר לה אחרי שנפצעה). ברור שאחר כך הוא מקלקל את הרושם כשהוא אומר שהיא מכוערת וכהה והיא לא נשארת חייבת ומחזירה לו, אבל בכל זאת, זו הצהרה.

הז'קט הכחול

מעניין שבניגוד ל"לה לולה", לג'ו וון ממש לא הייתה בעיה להתלבש כאישה, להפך, הוא הפך לאישה הרבה יותר נשית ומטופחת מרא אים. אז או שלג'ו וון יש צד טראנסווסטיסטי באישיותו או שהוא פשוט נהנה להלביש את רא אים כמו בובה (מה שהוא רצה לעשות בפרק 4). זה גם כמובן גם בגלל שג'ו וון כזה פאשינסטה, לללו מ"לה לולה" גם היה חשוב להתלבש יפה והוא הקפיד על צורתו החיצונית ועל בגדיו אבל הוא לא היה אובססיבי לנושא כמו ג'ו וון ולא קורבן אופנה כמוהו. ג'ו וון הלביש את רא אים בבגדים שבהם הוא הלביש אותה בפנטזיות שלו (זכרתי את שמלת הזהב עם החורים) אבל בפריט אחד הוא חרג מהמלתחה הנשית - זקט' הפייטים הכחול המזעזע שלו (הוא גם רצה לקנות אותו בדוגמת הנמר ולא היה). רא אים ממש התפדחה מהקטע הזה ואמרה שהיא רוצה לרצוח את רב האמן האיטלקי שיצר אותה. רק בפרק 9 הוא משתחרר מהאובססיה שלו לז'קט כשהוא רואה חיקוי זול שלו על שיכור שחלק איתו את התא (חשבתי שהוא באונסר ואלו המדים אבל בדרמבינס היה כתוב שזה סוג של גיב-אווי פרסומי. על הגב כתוב "בקרו במועדון הסודי ופגשו את היון בין בכניסה") ואפילו מצהיר על כך לפני אוסקה, אבל... בסוף פרק 9 אנחנו פוגשים אותו שוב בגרסה סגולה של החליפה המיתולוגית.



ההתרה

זה קטע מוזר, כי שוב, ציפיתי שהם יחזרו לגופותיהם המקוריים רק אחרי שכל אחד ישלים את השינוי שלו ושתהיה סיבה למה לפתע הם חוזרים לעצמם. בדרמבינס הכותבת גם הייתה מאוכזבת מהקטע, לדעתה הגשם הוא זה שחולל את השינוי (אם כי רק ג'ו וון כרא אים נרטב), זה די הגיוני כי בישיבה שערך ג'ו וון בפרק 9 הוא החליט על פרס כספי עצום לרווק/ה (הוא בוודאי מתכוון לבחור ברא אים) אם ירד גשם בכריסמס (האפשרות המטרולוגית הכי פחות סבירה), וזה אומר שהם יכולים להתחלף שוב ואולי להשלים את התהליך, כי אומנם הם התקדמו מעט אבל בפרק 9 הם שוב הולכים צעד אחורה. מצד אחד ג'ו וון מבקר את רא אים בביתה ומחבק אותה (הפעם הוא לא מציע חיבוק כמו בפרק 5 אלא פשוט מושך אותה אליו) והיא משתפת פעולה. מהצד השני היא כועסת עליו כשהיא מגלה על השוחד שהוא לקח בשמה ומחליטה להחזיר לאימו את הכסף איכשהו (בהחזרת החפצים מן הסתם) ולנתק איתו כל קשר. היא אומרת לו שהיא חשבה על רעיון בת הים הקטנה שלו אבל זה לא יילך כי אין לה את הכישורים לכך כי בת הים הקטנה אהבה את הנסיך שלה. לגמרי אאוץ'. אפשר לומר שסוף סוף ג'ו וו קיבל מה שהגיע לו על כל ההתעללויות שלו. הוא רודף אחריה ומשיג אותה במעלית אבל למרות שהוא מנסה הוא לא מצליח להכנס בגלל הקלסטרופוביה שלו. נראה כאילו אם הוא היה מסוגל להכנס הוא היה מצליח להשלים איתה... הוא רץ במורד המדרגות אבל זה מאוחר מידי, היא כבר הלכה.




בקטנה

Star_Blue את המטריד בכלבו בטח כל מי שראה "סיטי הול" זיהה, זה ראש העיריה המודח כמובן.

Star_Blue בכלל הסצינה בתחנת המשטרה הייתה חמודה וכשג'ון וו שחזר לעצמו שאל את רא אים מה היא הולכת לעשות בעיניין האזיקים שלו נזכרתי בסצינה בה אוסקה הבין אותו לא נכון כשהוא שאל אותו מה קורה אם בחורה מרביצה לך ואתה נהנה מזה וחשב שהוא בקטע פרוורטי.

Star_Blue היה נחמד לראות את המנהל פארק מתחרפן מכל השינויים שעברו על ג'ו וון וחושב שהכל זו מזימה אסטרטגית מצידו. נחמד עוד יותר היה לגלות שאחותו קורצה מחומר אחר והיא העמידה אותו במקומו כשרץ להתלונן לסבא וסינגרה דווקא על ג'ו וון בפרשת המטריד. בארוחת הערב היא נראתה פאסיבית אבל אח"כ נראה שהיא זו שלובשת את המכנסיים בבית.

Star_Blue ג'ו וון נעלב בשם אימו כשרא אים מתפעלת מיופייה של דודתו וטוען שהכל ניתוחים בעוד שאצל אימו זה טבעי. ממש.

Star_Blue ג'ונג סו מתקלח ומפרגן לנו גוף מושלם.



Star_Blue אחותו החמודה של ג'ו וון מגיע לבית הספר של ג'ונג סו ונדלקת עליו בסצינה חמודה. ממנה רא אים מגלה על השוחד שנתנה אימו של ג'ון וון. לדעתי הי וון מתאימה לג'ונג סו, היא נראית אחת שכבר תנער אותו ולא תחכה מאתיים שנה עד שהוא יעשה איזה צעד.

Star_Blue ג'ו וון מתחרפן כשהוא מגלה שהוא גורב את הגרביים של אוסקה.

Star_Blue טה סון חוזר לחייו של אוסקה לאחר שהוא מאשים אותו שלא בצדק בהדלפה. בסוף מתברר שלו שה-IP הוא ממשרדה של סול מה שגורם לו לנתק כל קשר איתה, אבל אנחנו יודעים שבמקרה הזה היא חפה מעוון וזו פשלה של העובדים שלה.

Star_Blue סול תופסת על חם את ג'ו וון ורא אים מתגוששים וגיעה למסקנות לא נכונות. בערך.



תוקן על ידי asole 25/2/2011 17:58

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך






אנחנו גם בטוויטר!




צלמית מי ומי ב"שובל של שקרים"
צלמית מי ומי ב"הלוחמת"
צלמית מי ומי ב"בזמן שישנת"
צלמית ספיישלים לסדרות אסייתיות   
צלמית ספיישלים לסרטים אסייתיים   
צלמית מי ומי ב"שדרות ברזיל"
                                       
צלמית מי ומי ב"שקר היופי"

צלמית מי ומי ב"לב משוגע"
צלמית מי ומי ב"מעבר לים"
צלמית הסודות של איסבל- טלנובלה מאת ניר של הלילה
שיחון קוריאני שימושי

מי ומי בלחיות את החיים

מילון הקלישאות הטלנובליות

שקרי האהבה

הטלנובלה דון חואן ועלמתו היפה

ללא ספק - הנפשות הפועלות

יומן חיים - הנפשות הפועלות


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1367)