בתגובה ל: ג'אז בים האדום מאת: ברק ויס מצד שני, גם לא ממש טוב. מצד שלישי, אם לקחת דוגמה מה-NSJF - הביגשוטס שבאים בטיזרים הם בסוף לא מה שבאמת מעניין שם. מצד רביעי, ה-RSJF הוא לא NSJF. ומצד חמישי, גם השלישיה של ג'ף באלארד עם מיגל זנון וקווין הייז אמורה לבוא, אז יש עתיד.
בתגובה ל: ג'אז בים האדום מאת: ברק ויס כי לא הייתי בארץ בזמן שבארץ היה בארץ (ודי עם חידודי בארץ, לפחות עד הפעם הבאה שתביאו אותו), המוטיבציה לרדת לאילת גדולה מאי-פעם.
בתגובה ל: מה שכן, לאחר שנאלצתי להפסיד את TAJF מאת: בוריס אתה נוסע בסוף ל NSJF ?
בתגובה ל: מבחינתי שיקרא לזה פסטיבל עוגות בחושות מאת: yairjazz ללא תוכן
בתגובה ל: מבחינתי שיקרא לזה פסטיבל עוגות בחושות מאת: yairjazz ללא תוכן
Jazz is my life
בתגובה ל: התוכנית המלאה מאת: ארנון גלבוע וגם ברנדפורד. וחבל שצריך להיות שם שלושה ימים בשביל לראות את כולם.
אני שלך ואת שלי
בתגובה ל: התוכנית המלאה מאת: ארנון גלבוע עם קריצה חזקה (קורצים חזק בכלל?) לקהל יותר צעיר? ג'רלד קלייטון נגיד ידוע בהשפעות יותר "צעירות" לצד הרבה מסורת. כריס דייב זו ממש הופעת היפהופ-ג'אז, פייטון מנגן גם מוסיקה מאד שחורה על כל ההשפעות והגוונים של המוסיקה השחורה. משהו מקרי? ההרכבים הישראלים גם מעולים בעיני. וממש כיף לראות שחלקם מעורבבים עם אמנים "זרים", משהו שהתחיל לפני כמה שנים ואני שמח לראות שממשיך.
ודרך אגב, יש נוכחות ממש מעניינת של מתופפים מעולים שהם במקרה (?) שחורים וצעירים - קורי פונוויל עם פייטון, פוקנר עם ברנדפורד, ג'סטין בראון (שאולי נגיעה יותר מבוגר מהחברה האלה אבל בהחלט עדיין בשנות העשרים לחייו) עם ג'רלד קלייטון - ובאופן כללי מתופפים מעולים השנה. בעיני זה תמיד סימן לפסטיבל טוב :)
אם הייתי בארץ הייתי מאד משתדל להגיע.
בתגובה ל: ג'אז בים האדום מאת: ברק ויס מזמן לא הייתי בפסטיבל אילת. מי ימליץ לי על אופציות לינה?
ככה נשמע גאון , ולעיתים מטורף אבל זה זה , ג'אז פרי כמו שצריך נפריטיטי מטיילת אצלו כמו זוג בחיי היום יום פעם בריחוק ובפעם בקירוב מרחק נגיעה , וניל משובח עם ג'ימי ליונס וסאני מארי
בתגובה ל: איך ההקסלמן? מתקרב לרמת ההופעה? מאת: רדנקו ראיתיו בשנה שעברה באילת, אולי היה זה מפאת החום או השעה, אבל מהדיסק אני נהנה יותר. עם זאת, קח בחשבון שאת הדיסק אני שומע עם מזגן....
אני מאד אוהב את העיצוב החדש של אמ"ג שמזכיר לי בבסיס גם את העיצוב החדש של אתר התמונות Flickr (ואת זה ניתן לראות אם אתה משתמש רשום)
My Google Reader shared items:
http://tinyurl.com/5ehjzy
טוב לא אקשן מזעזע ובלתי נתפס כמו זה שהתבשרנו לפני כשעה אלא אקשן אחר, מהסוג המשמח ומחייה לבב אנוש - ההרכב שבטה (shabate), שמביאים את בשורת הג'אז אפרו-אתיופי יהודי, מגיעים היום, 27.06, להופעה בבית שפירא בפ"ת. זו תהיה בעצם הופעה אחרונה לעונת הג'אז הנוכחית בסדרת הג'אז של עופר פורטוגלי.
בתגובה ל: מה קרה לפורום ? מאת: yairjazz הוא בודק למה התגובה היא כזו.
בתגובה ל: הביג בוס אומר שזו תגובת מערכת על התקפת ספאם מאת: ברק ויס ממנהל האתר: "טוב, מסתבר שאנחנו תחת מתקפה של ספאמרים סינים. אני בודק איך לעצור את זה, רק ביומיים האחרונים נרשמו למערכת קרוב ל 200 יוזרים מאייפי בסין והם מפגיזים אותנו בהודעות שרובן נחסמות בפילטרים ברגע שיהיה פתרון אדבר איתך אני מקווה במהלך היום"
בתגובה ל: משהו נסחפ כאן? מאת: ShlomoSlavinsky
בתגובה ל: משהו נסחפ כאן? מאת: ShlomoSlavinsky זה סתם תרגיל שיווקי כדי ליצור סקרנות, מכיר עוד כמה בתחום לא פחות נסחפים, הרבה בטקסטים לקראת מופעים וכאלה...
בתגובה ל: מעצם זה שזו הכותרת המקורים להקלטה מאת: ניצן קרמר ללא תוכן
בתגובה ל: מעצם זה שזו הכותרת המקורים להקלטה מאת: ניצן קרמר (רק שהפעם לגמרי מוצדק בדיעבד)
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
בתגובה ל: עוד טייטל יומרני מאת: ארנון גלבוע ברור שזו הקלטה שיש לה חשיבות ניכרת במימד הזמן אבל עבור רבים היא לא מסמלת שם shape to come .
בתגובה ל: תלוי את מי אתה שואל מן הסתם.... מאת: ניצן קרמר ובאותו עניין איזה יופי, לא הכרתי את זה.
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
בתגובה ל: לגמרי צודק, שאלתי את עצמי. (+ממתק מאת: ארנון גלבוע Helen Merrill - vocal Gary Bartz - alto sax Thad Jones - cornet Hubert Laws - flute Dick Katz - piano, arranger Jim Hall - guitar Richard Davis - bass Elvin Jones - drums
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
בתגובה ל: קאסט מרשים מאת: ארנון גלבוע ללא תוכן
Afro Straight-Ernest Dawkins 2012
חלקנו מכירים את דוקינס מהופעה שלו עם קהיל אלז'אבר בסינמטק לפני כשלוש שנים בערך , דוקינס עושה די רבות בקידום הג'אז השיקגואי , מדובר בזיקית שנוגע בכל זרם אפשרי , במקביל מנהל את ההרכב שלו New Horizons Ensemble הרכב די פעיל בסצינה. ולמי שלא מכיר מומלץ לשמוע הפרויקטים שלהם בהנהגתו.
האלבום החדש שלו נוגע איך לא בזרם הקובני, משהו כייפי לחלוטין שדוקינס לא חייב לאף אחד שום דבר בא לכייף, מגובה בקורי וילקיס ובהרכב אלמוני שלא מייבש אפילו הרכב ג'אז קובני מצוי ביקום .
טיפולים ליצירות של טריין וווין שורטר שמזרים דם חדש , לצד יצירות של דוקינס .
מומלץ לבדוק דיסקים חדשים שיצאו עתה בלייבל Delmark המשובח, בינהם הדיסק המעניין של ג'ף פארקר , ניקולה מיטשל או רוב מזורק.
שני שלישים מהטריו הזה היו בארץ בזמנו בהרכב שביצע את מינגוס תחת ההנהגה של נורמנד גיבו. הטריו הנהדר הזה הקליט כבר בעבר, הצליל שלו נע בין השפעות ווסט קואסט ועד לאוונגרד ובעיקר אין רגע משעמם ולו אחד. ז'אן דארום הוא מאסטר של כלי נשיפה והתמיכה בו מהריתם סקשן נהדרת וטלפתית.
אפשר לשמוע בלינק 4 קטעים הוא סופר מומלץ.
חגית גולדברג במופעה חדש- אהבות וקלאסיקות בג'אז
שירי אהבה שהפכו לקלאסיקות בג'אז. אהבות שהיו, שיהיו, ושעוד לא נגמרו, בשירים שכתבו גדולי המלחינים כמו: ארווינג ברלין, הרולד ארלן, וגרשו'ין, שנחקקו בהיסטוריה של המוסיקה והג'אז, במוצעים עם ''טוו'יסט'' והפתעות בביצועים ובעיבודים.
על סקסופון אלט, טמור וקלרינט- קובי סלומון על פסנתר- ךאוניד דצלמן על קונטרה בס- אסף חכימי על תופים- רועי אוליאל
11.7 יום חמישי ב 20:00 באוניברסיטת המורמונים בירושלים
הכניסה ללא תשלום עם כרטיסים. לאופן השגת הכרטיסים - נא לקרוא את ההוראות בסוף התוכניה המצורפת.
קישור לאתר של חגית
קבצים מצורפים:
בתגובה ל: הופעה- חגית גולדברג במופע חדש במורמונים בירושלים מאת: 20riva
בתחתית התוכניה- תחת מופעי ג'אז - יש לסמן את ההופעה. ולקרוא את ההוראות איך משיגים את הכרטיסים.
בתגובה ל: התוכניה ואופן השגת הכרטיסים מאת: 20riva נסיון נוסף לצרף את התוכניה
בתגובה ל: תוכניה מאת: 20riva
ערבי מוסיקה "האוניברסיטה המורמונית" -תכנית לעונת הקיץ 2013 המרכז הירושלמי ללימודי המזרח הקרוב - אוניברסיטת בריגהאם יאנג
שוחרי מוסיקה יקרים, אנו שמחים להציג לפניכם את תכנית הקונצרטים לעונת הקיץ 2013. הכרטיסים ניתנים לכם חינם. עם זאת, תרומות לנגנים בתום הקונצרט תתקבלנה בברכה, והן יימסרו במלואן לנגנים. להזמנת כרטיסים אנא סמנו את בחירתכם על גבי טופס זה, ושִלחו אותו אלינו בצירוף מעטפה ריקה מבוילת ועליה שמכם וכתובתכם. מתוך כלל הקונצרטים המפורטים בהמשך אנא סמנו עד 4 קונצרטים שאתם מעוניינים בהם (לתשומת לבכם: לקונצרטים המסומנים ב-X אזלו הכרטיסים). לכל אחד מהקונצרטים שסימנתם נשלח לכם 2 כרטיסים, אלא אם כן ציינתם אחרת. אנא הקדימו לשלוח את הזמנתכם - לכתובת: קונצרטים, ת.ד. 19604, ירושלים 91196. אין אפשרות להזמין כרטיסים באמצעות הדוא"ל או הטלפון.
הכרטיסים שבידיכם יהיו בתוקף רק עד השעה 19:45 בערב הקונצרט. מי שאין בידם כרטיסים אך מעוניינים לבוא לקונצרט, מוזמנים להגיע כבר מהשעה 19:00, לקבל מספר בשער הכניסה ולהמתין בבניין. החל מ-19:45 נאפשר לממתינים להיכנס לאולם הקונצרטים לפי סדר המספרים שבידיהם, בשיטת "כל הקודם זוכה" - בכפוף למספר המקומות הפנויים שיישארו באולם. בעלי כרטיסים מתבקשים אפוא להכנס לאולם לפני השעה 19:45 כדי להבטיח את מקומם!
בשל קשיי חניה מומלץ מאוד להגיע מוקדם. אנו מבקשים לבוא בלבוש צנוע. נא לא להביא ילדים מתחת לגיל 11 לקונצרטים בערב, אלא אם כן הם בעלי רקע מוסיקלי ומורגלים בהאזנה לקונצרטים. תכנית הקונצרטים לעונה הבאה תתפרסם 6 שבועות לפני סיום העונה הנוכחית, והמעוניינים יוכלו לפנות אלינו בדוא"ל ולקבלה (לידיעתכם: אין באפשרותנו לשמור את כתובות הפונים). במידת האפשר אנא השתמשו בפניותיכם בשפה האנגלית. למידע נוסף התקשרו לטלפון 02-6265621. כתובת הדוא"ל שלנו: concerts@jc.byu.ac.il - טופס להזמנת כרטיסים ***(הזכות לשינויים שמורה)***