|
לא, זה לא תיאור של תום יורק מרדיוהד. זה צ'יק קוריאה עם מירוסלב ויטוס ורוי היינס. האזנת בוקר טובה מאוד, עם פוטנציאל זליגה להמשך היום.
|
|
בתגובה ל: עכשיו הוא שר, עכשיו הוא מתייפח מאת: עמיר מ ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: מאלבומי הטריו הכי טובים של קוריאה מאת: JAZZMUSIC זה גם מה שהוא ניגן בהיכל התרבות לפני שנתיים ועם אותו הרכב בדיוק. היה מעולה. למרות היכל התרבות.
|
|
בתגובה ל: תקליט נפלא. מאת: אשר קשר מאוד נהניתי, למרות שהיינס היה הפעם בעל הבית וניתב את הערב לא פעם למחוזות הקרקסנות.
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
|
|
בתגובה ל: תקליט נפלא. מאת: אשר קשר אני גם הייתי שם , היו לי ציפיות שההרכב הזה ינגן את המיקסם הזה שיש באלבום , או לפחות יעביר את האווירה הקוסמית שנשארה , לא היה קסם , לא ריחוף מעל הכיסא... היה ג'אז זה קוריאה עם הגיל, זה היינס עם הגיל (וטוב שהשתובב ממרום גילו)דווקא ההופעה של היינס עם ההרכב שלו בזאפה עם ג'אלל שאו היה פגז. צר לי מירסולב פשוט איבד את מנוע שלו היה משעמם עד מוות , למעט קצת התעוררות שהנה הוא מראה את ה"מונטיאן" שלו (מתוך אלבום מונטיאן האלמותי שלו) , זה לא היה הוא .. וכנראה הגיל עשה את שלו אולי.. קצת כאב לי ששלמתי ים כסף על הכרטיס... מילא לפחות ראיתי את המיתוס של הטריו הזה ותו לא.
|
|
בתגובה ל: ממש לא אשר מאת: JAZZMUSIC לא מסכים עם רבע מילה שלך נתי - אני זוכר את ההופעה הזאת כמצויינת!!!
|
|
בתגובה ל: גם אני הייתי בהופעה הזו מאת: danielfa ללא תוכן
|
|