הראשון שקופץ לי לראש הוא דווקא ג'רמי סטייג בקטע הזה של ארט פארמר
אנא המשיכו :)
בתגובה ל: סולואים אהובים בחליל מאת: אלון מרקוס בשנה שעברה איתי קריס הופיע אצלנו+כיתת אומן ומאז הוא ממש הפך אותי לגרופי שלו. אני חושב שהדיסק שלו מ-2009 THE SHARK פשוט פצצה של דיסק והנה דוגמא אחת של אלתור טכני שלו. אני מאוד אוהב את הסאונד שלו ואיך הרעיונות זורמים למרות המהירות.
אני מקווה שהשימוש בקיוי 6 יצליח כאן ואם לא אז אעלה ליוטיוב.....נראה
בתגובה ל: אריק דולפי מדהים !!! מאת: רז סקלס הדולפי הזה הוא הראשון שעלה לי לראש בהקשר החלילי. קטע מופתי! גם וולדרון שווה מאוד בקטע הזה.
בתגובה ל: לקחת לי רז מאת: עדין ו בהאזנה ראשונה?
Jazz is my life
בתגובה ל: עדין, גם אתה התאהבת בקטע כבר מאת: רז סקלס שאת הקטע הנהדר הזה ולדרון כתב יחד עם בילי הולידיי שמעולם לא ביצעה אותו?!
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
בתגובה ל: אני היחיד כאן שלא ידע? מאת: ארנון גלבוע times alone and together
בתגובה ל: Arnon. Mal Waldron & Steve Lacy played it many מאת: henryy לא שמתי לב ל ה בסוף המילה בציעה
בתגובה ל: סולואים אהובים בחליל מאת: אלון מרקוס i know nothing about the beginnings of the flute in jazz and i'm really curious about the subject now. Thanks
בתגובה ל: Barak, i'll be reading your "Flutes in Jazz" soon מאת: henryy ללא תוכן
בתגובה ל: מעולה. וספר מה ישבת ואילו הערות יש לך מאת: ברק ויס אני חשבתי שתחילת המאוחרת של החליל בג'אז היה בגלל חוסר הגברה, וגם חשבתי על תרומתם של המוסיקאיים בחוף המערבי לגבי החליל בג'אז, אבל הידע, זכרון וביטחון עצמי אכזבו אותי הפעם.
בתגובה ל: סולואים אהובים בחליל מאת: אלון מרקוס יש כמובן לא מעט. ארבעה סולני חליל אהובים שלא אזכיר כאן הם יוסף לטיף, פרנק ווס הנרי ת'רדגיל וכמובן רולאנד קירק.
אבל הנה שלושה קטעי חליל (בהנהגת החלילן) אהובים ביותר. ואולי אפילו מושלמים בעיני:
James Newton - Sophisticated Lady
Eric Dolphy - Gazzelloni
ואחרון אהוב - Herbie Mann @ the village gate - Comin' Home Baby
בתגובה ל: אוהב את צליל שני החלילים בקטע הזה מאת: ארנון גלבוע
Fourth track from Sam River's "Dimensions and Extensions" album. Recorded on March 17, 1967 at the Van Gelder Studio, Englewood Cliffs, New Jersey. Sam Rivers (flute); James Spaulding (flute); Cecil McBee (bass); Steve Ellington (drums).
בתגובה ל: אוהב את צליל שני החלילים בקטע הזה מאת: אלון מרקוס ללא תוכן
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
בתגובה ל: סולואים אהובים בחליל מאת: אלון מרקוס
בתגובה ל: סולואים אהובים בחליל מאת: אלון מרקוס ב Stolen moments
בתגובה ל: סולואים אהובים בחליל מאת: אלון מרקוס אחד של באד שאנק
ואחד של ג'יימס קליי, כשהוא מתארח אצל ווס
בתגובה ל: סולואים אהובים בחליל מאת: אלון מרקוס
אז אין חליל אבל זה מינגוס בביצוע מצויין!
הכל ידוע והרשות נתונה!
בתגובה ל: משהו אחר אבל אולי טוב לטעמי מרוב מה שהומלץ פה: מאת: -מידד- על טעם אפשר להתווכח (לי יש טעם נורא למשל), אך נחמד למצוא פה כמה קטעי פרוג, ג'אז-רוק ופסיכדליה חביבים-לבנבנים-אזוטרים-ונשכחים שריח נפטלין קל נודף מהם. לטעמי אפילו ארקסטראת גיל הזהב שמגיעה במוצ"ש הקרוב (ואתה מהמזלזלים בה) נשמעת רעננה ומעניינת יותר. מרשל אלן יודע לעשות עבודה יפה עד היום גם על החליל. לא מצאתי טיוב עדכני שמדגים זאת, אז הנה קצת קקפוניה בינתיים.
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
בתגובה ל: אהלן מידד, התגעגעתי להתגרויותייך! מאת: ארנון גלבוע ללא תוכן
הכל ידוע והרשות נתונה!
בתגובה ל: אהלן מידד, התגעגעתי להתגרויותייך! מאת: ארנון גלבוע ועל עוד כמה דינוזאורים:
בתגובה ל: אהלן מידד, התגעגעתי להתגרויותייך! מאת: ארנון גלבוע ואני מניח שהמושג "מת'גע''גע'" זה מהמוזיקה של ברווזים.
אלברט אינשטיין 1. רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון. 2. מהו תורת היחסיות? שים ידך על תנור לוהט לדקה - ויראה בעיניך כשעה. שב ליד בחורה יפה שעה - ויראה לך כדקה.
בתגובה ל: סולואים אהובים בחליל מאת: אלון מרקוס היה כיף ואם תרצו להמשיך אני מוכן להעלות אשכול כזה אחת לשבועיים בערך וגם להודיע מראש באיזה כלי מוסיקלי הוא יעסוק.