שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה






לו"ז מעודכן של החזרות ומסיבות העיתונאים

 סרטונים של החזרות כאן, כאן, כאן וגם כאן

 סיקורים באתר הרשמי, באתר האירי וגם בבלוג של EscKaz


סיכום אחרון לשנת 2014


סיכום אחרון לשנת 2014
פורסם לפני 3610 ימים     מאת ORIT78     סה"כ תגובות: 7     תגובה אחרונה לפני: 3607 ימים

כל שנה אני עושה את אותן טעויות. מזמינה למוצ"ש את האחיות שלי (משפחה של 5 בנות... לא מבינה איך אבא שלי לא התאבד עדיין. מעריצה אותו רק בגלל זה וגם בגלל שהוא תמיד העדיף אותי).

בקיצור, הן תמיד נתקעות אצלי וב-1 וחצי בלילה אני למעשה שבויה בבית של עצמי, כשאף אחת מהן לא משדרת סימנים של תזוזה. הגדולה שרועה מתה על המיטה שלי, הו אז אני קולטת שהשנייה מודדת בחוצפתה בגדים מהארון שלי. הקטנה רוקדת מול הטלוויזיה מעורערת כולה והכי הקטנה - רוצה לבדוק אימיילים ועוד יש לה תלונות "למה המחשב שלך כל כך איטי?". תזדיינו לי מהבית !!!

אז 5 נקודות לסיכום:

סיגריה 3 מנחים ועד עכשיו אין לי מושג איך קוראים להם וזה גם לא יעניין אותי אף פעם. אם כי ליבי יוצא אל הנקבה ששבתה רעב מאז שהפילו עליה את התפקיד הזה. היא ניסתה למחות בכל דרך, אפילו לבשה שמלת כלה באיזשהו שלב, אבל מי יבחין דווקא בה ובמצוקתה הגדולה כשהקהל סובל ממינון יתר של מחלות רוח ופיגור חברתי?

סיגריה ואפרופו קהל, הצלחתי לספור אתמול אולי 4 נשים תועות בתוך מה שנראה כמו סאונה מהבילה של הומואים ראוותניים שחייבים למצוץ עוד ועוד תשומת הלב. מה שהותיר אותי לתהות למה לא מצלמים קצת סטרייטים ומשפחות ביציע. לא מספיק מה שקורה על הבמה? העיניים צריכות לנוח גם על משהו נורמלי מדי פעם.

סיגריה סופית נפטרנו מאמילי דה פורסט ושפתיה השסועות שמתעקשות להגות "אונלי טירדרוסס" ללא בושה. לא רוצה לראות או לשמוע אותה יותר בחיים שלי. החלילן שלה לעומת זאת פינק אותנו אתמול עם הפטמות הבשרניות שלו. חבל שזה לא קרה לפני שנה. אולי הייתי מוצאת להגיד משהו טוב כבר אז.

סיגריה מה היתה הפואנטה של מופע הסולמות? והמלטזית המזויינת מהג'וניור? והשיר הזה של המנחים? איזו מריחת זמן נפשעת. רק בדנמרק מחברים דברים כמו לגו וקוראים להם "אינטרבל אקט". אבל עדיין אהבתי את הפטמות הבשרניות של החלילן ושל חבר מרעיו הערומים בבריכה. זה אינטרבל !

סיגריה קונצ'יטה קבעה רף חדש שלעולם לא נצליח לעמוד בו. האישה היחידה שיכולה להתחרות בטירוף הזה היא שרהלה שרון. תחשבו על זה! אין לנו אופציה אחרת אם אנחנו רוצים לארח עוד אירוויזיון בדור שלנו.

לסיכום, אין מאושרת ממני שהסיוט השנתי הזה מאחורינו. סוף סוף השתחרר מלא זמן פנוי שלא ברור מה אני עושה איתו. נראה לי שאני הולכת לצרוח אטנשיין ולשחוט את עצמי.

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך



מאמרי הקהילה
האירוויזיון בקולנוע
תחרות האירוויזיון היוותה עם השנים השראה לבמאים ותסריטאים מכל העולם. בואו לצפות בכמה מסרטיהם. צפייה נעימה!
12/8/2013
WorldVision - תחרות הפורום
כל מה שרצית לדעת על התחרות הנושכת וגם טבלת הזוכים מאז 2005 ועד היום
5/4/2009





אלבום השבוע
Very Best Of 60th Eurovision 


ספריית הוידאו


עדכונים בפייסבוק



אתרים מומלצים
עדכונים שוטפים כל השנה


Delivering news first


האתר הרשמי של ה-EBU


חדשות, מבזקים ושמועות


האתר האירי - פעיל בעונה החמה


המילים לכל השירים מכל השנים


מועדון חובבי האירוויזיון הרשמי בישראל


תוכניות רדיו
 24 שעות ביממה


"דוז פואה" עם גילי טרנטו
יום א' - 21:00 - 20:00


EUROVISION SUNDAYS


הוד רוממותה המלכה האם

  לשמיעת מיטב הלהיטים של המלכה


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1870)